07 Eylül 2016

Alkoclar Adakule Hotel - All Inclusive - Olumsuz Tatil Deneyimim Hakkında!

Alkoclar Adakule Hotel - All Inclusive  - Olumsuz Tatil Deneyimim Hakkında!

21-25 Ağustos 2016 tarihleri arasında Booking üzerinden gerçekleştirdiğim 1748773011 nolu rezervasyonum ile ilgili olarak yaşamış olduğum olumsuz deneyimleri içerir;

Yer:Kuşadası –  AlkoclarAdakule Hotel - All Inclusive 
Tüm yılın yorgunluğunu atmak için ilk defa eşimle herşey dahil bir konseptte otel tercih ettik çünkü eski tatillerimiz gibi araba kiralayıp her gün yeni bir yerler keşfedecek halimiz bulunmuyordu. Bu tatil yıldönümü tatilimizde ve eşimin son bir ayı çok yorucu geçmişti.

Otel bildiğiniz gibi Türkiye’nin sayılı otel zincirlerinden birine ait 5 yıldızlı bir otel. Giderken beklentilerimiz hayliyle insancıl yüksek beklentilerdir. Tabi ki beklenti derken öyle dansöz oynatsınlar, yemekleri odamıza getirsinler vs. gibi yüksek beklentiler düşünmeyin! Güzel yemekler olur, havuzumuza, denizimize gider dinleniriz düşüncesindeydik sadece.

Ama otele ayak bastığımız andan çıkış yaptığımız ana kadar sanki bir mülteci kampındaydık! Bu gerçekten abartılı bir benzetme değil. Sabah kahvaltıda kireç gibi bir peynir yanında çeşitli şekillerde doğranmış kalitesiz kaşar peynirleri. Yani kahvaltının çeşitli olmasından geçtim hiç duymadığım marka ürünler var. (Nutelladan geçtim bir çokokrem olsa yeterdi. Merdivenaltı üretim markalar nedir ya?)

Sabah kahvaltısını sıradan şans bulur alabilir iseniz bu seferde masa bulma sorunu başlıyor. Hadi bakalım biri kalksın ki biz onun yerine oturalım. Elimizde tabaklar dakikalarca bekleme başlıyor.
 Sonra havuza iniyorsunuz çünkü deniz gerçekten çok pis ve kokusu bildiğiniz lağım kokusu! Ee havuzda yer bulabilir misiniz bu kalabalıkta tabi ki HAYIR! Binbir rica yer buldunuz diyelim, şemsiye yok. Havlu istiyorsunuz havlu kartı verin diyorlar. Resepsiyon havlu kartı kalmadığını iletiyor diyoruz biz olmadan veremeyiz diyorlar. Haydaa arkadaş bir neredeyiz. Bedava tatil kazandıkta herşey burnumuzdan gelsin diye tüm otel anlaştı mı?

Akşam yemeğini hiç saymıyorum! Dakikalarca sıra, dakikalarca yer bulma savaşı vs. vs.

Bu sıra durumu otelin 6. Katında kalmış olmamız nedeni ile maalesef 1500 kişilik otelde sadece 2 adet asansör olması nedeni ile asansörde de devam edyor. Artık 23 Ağustos günü (ki bizim yıldönümümüz) dayanamayıp Bookingi arıyoruz. Allah rızası için geriye kalan tek gecemizi iptal edin ki bir geceliğine başka bir otele geçelim diyoruz otel yetkilileri onaylamadı diye mesaj geliyor.

Bir bir gece daha hadi sabır diye diye tatilimizi bitiriyoruz. Ama geçen 4 gecemize yazık ettiğimizi bilerek, ah ederek..

Gitmeyin arkadaşlar bu otele! Buraya gitmek yerine 2- 3  yıldızlı bir otele gidin en azından iyi niyetlerinden sizi daha fazla el üzerinde tutarlar. Markaya, verdiğiniz paraya güvenip vip bir hizmet alacağınızı hiç düşünmeyin!

Konuyu hakem heyetine taşıyacağım ama yıllardır yazdığım bu blogta paylaşmak istedim. Sonra Şikyetvar.com ve tüm sosyal mecralarda paylaşıyor olacağım. Sizde vaktinizi alır bu olumsuz deneyimimin birçok noktaya taşınmasına vesile olur iseniz çok sevinirim.

Verdiğimiz para ve aldığımız hizmet nedeni ile geçen günlerimizi iade edemezler ama bunun bir yaptırımı olmalı.

Şikayetimin yayılması ile ilgili vereceğiniz destek için şimdiden çok teşekkürler.
Sevgiler.

Yorum Gönder