22 Mart 2012

2012 İlkbahar-Yaz Sezonu Elbise Trendleri

Dantelli ve simetrik kesim her boy elbise bu sezon çok ama çok fazla trend.
Dantelin romantikliğiyle birleşmiş maksi fuşya elbiseye bayıldım mesela :)

Floral desen bu sezon sadece elbiselerde değil bütün parçalarda önümüze çıkacak.
O yüzden floral desenli bir elbise edinmekte fayda var.
Koton,Zara gibi hazır giyim markalarında çokça seçenek bulabilirsiniz kendinize.

Maksi elbiseler geçen senede çok kullandığımız parçalardandı.
Yazın en rahat kombinleri maksi elbiselerle yaptığımız bir gerçek.
Ve şanslıyız ki bu sezonda maksi elbiseler hep bizimle.
Uçuş uçuş salınacağız etrafta :)

Fiyonk detayı ise yine çokça karşımıza çıkacak gibi.
Ama kim buna hayır diyebilir ki?
Çok şirin!

Sırt detayı candır!
Ve her sezonda vazgeçilmezdir.

İşte geldik spor ayakkabılarımızda,sandaletlerimizle kombinleyebileceğimiz gömlek tarzındaki elbiselere.
Bu tarz elbiselerde yine yaklaşık olarak bütün markaların yeni sezonunda yerini almış.
İlkbaharda taytlarımızla,yazın ise tek başına güzel kombinler yapabiliriz.

**
Peki siz bu sezonda hangi tarzı beğenerek kullanacaksınız?

8 yorum:

White Perla dedi ki...

Asimetrik kesimli olanlara bayiliyorum bu sezon:)

www.whiteperla.blogspot.com

BÜTÜ dedi ki...

hepsi birbirinden güzel :)

begum begum huuu dedi ki...

sırt dekloltelerinde kırmızı olan benim favorim oldu :)



begumyagci.blogspot.com

AslıASLI dedi ki...

Gömlek elbiseleri bende çok görüyorum bu aralar, sanırım yazın severek kullanıcam..

deeptone dedi ki...

kızların üzerinde 1 4 6'dakileri görmek isterim.
:)

Doğanay / Tuğba dedi ki...

floral desenliler favorilerimiz! :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

bende uzun kollu ve uzun elbise istiyorum,
giyip evden rahatça çıkmak istiyorum:))
hayırlı cumalar,sevgiler:))

Kuzununannesi dedi ki...

tırıl tırıl olan her tarz benım olacak :))