03 Aralık 2015

Yılbaşı İçin Elbise Seçimi;Dantel Elbise Modelleri

Merhaba,
Her yanımızı yılbaşı telaşı sardı değil mi?
İnanç olayı gereği bu günü sevmeyenler var biliyorum ama bence insanların birbirine hediye vermesi, mutlu ve ailesi ile birlikte bir akşam kutlama yapması kötü birşey sayılmaz.
Ben her yılbaşı ailem ile birlikte sabahlara kadar oyunlar oynayıp kafa dağıtmayı, onara bir ay boyunca hediyeler seçip hediye paketleri yapmayı çok seviyorum.
Ve bir telaşta yılbaşında ne giyinelim?
Ben sizin için dantel detaylı çok güzel elbiseler seçtim.
Hatta ilkini yılbaşı hediye listeme ekleyip eşime ''Bana lütfennnn bunu alll'' diye de gönderdim :)


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK




Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK


Elbise:TIK     Ayakkabı:TIK

Hiç yorum yok: