03 Mart 2016

Gelinlik Öncesi Bekarlığa Veda Partilerinde Giyilen Beyaz Elbise Modelleri

Merhaba,

Düğün sezonu yaklaşmışken en sevdiğim yazılara düğün hazırlıklarına başlama zamanı gelmiş demektir.
Uzun zamandır bu yazıyı yamayı bekliyordum :)
Gelinlik öncesinde ya evden çıkıp kuaföre giderken, ya nikahta ya da bekarlığa veda partilerinde gelinlik havası taşıyan ama gelinlik olmayan mini, midi boy bol dantelli beyaz elbiseler bizim kurtarıcımız.
Ve ben bu elbiselere bayılıyorum. Sizin için seçtiklerime ve ünlü iki ismin de seçimlerine göz atalım;

Buse Terim'in seçimi olan elbiseye bayılmıştım. Ama onun fiziğine uymadığını düşünüyorum. Ama kendi zevkli ruhuna uygun bir elbise seçmişti kesinlikle.

Merve Boluğur ise kesinlikle kendisine çok uygun bir elbise seçmişti. İkisinin de ortak özellikleri gördüğünüz gibi püsküllü olmaları :)


*
Ve benim seçtiklerim;


Aşağıdaki elbise ince uzun boylu kızlar için mükemmel bir seçim olabilir.
Kesinlikle bekarlığa vedanızın bir numaralı ismi olacağınızdan şüphem yok.








Yukarıdaki ve aşağıdaki elbiseler ise daha erken yaşta (30 öncesi :) ) evlenen, daha lolita tarza sahip hızlar için ideal olabilir. Saç aksesuarları ile mükemmel bir hale getirebilirsiniz.


1        2  
*
Aşağıdaki elbise ise benim bir arkadaşımın beyaz konseptli bekarlığa vedası için aldığım elbisem.
Saç aksesuarı ve ihyi bir saç ve makyajla geceye uyum sağlar diye düşünüyorum.


Elbisem;BURADAN
Ayakkabım;BURADAN
*
Eee bu yaz düğünü olanlar var mı bakalım?


2 yorum:

audrey dedi ki...

senin seçimin de çok hoş olmuş bence..

deeptone dedi ki...

hepsi ne güzel yaaaa :)