13 Ocak 2017

Koltukların Temizlenmesi Sorunsalı :)

Merhaba,

Baharın gelmesi ile beraber bende ki ev dekorasyonu ile ilgili tüm fikirler yeniden kabarmaya başladı. Haftaya salonumuzu pembeye boyayarak bu süreci başlatacağız. Ayrıca bordo koltuklarımız olan oturma odamızı da bordo ve nefti yeşili gibi bir renge boyatmak gibi uçuk bir fikrimiz var.
Umarım çok çok güzel olacak.

Ama gelelim perde ve koltukların bu dönemde temizlenmesi ve yenilenmesine. Tüm temizlik şirketleri neredeyse bu tarz hizmetler veriyor ama fiyatları o kadar uçuk ki. Salonumdaki uçuk pembe chesterfield tarz koltuklarım koç kullanmamamıza rağmen leke leke oldular. Kumaşları kadife bir kumaş ve bir haftadır ben acaba temizleyebilir miyim diye araştırma yapıyorum.

Ve itiraf etmeliyim ki bin TL'ye yakın verilen temizlik fiyatı sonrasında internetten lekelenen 3'lü koltuğum yerine farklı bir koltuk alıp odanın havasını değiştirmek gibi bir fikirde oluştu. Lekelenen koltuğu atıp bir koltuk takımı almak ne güzel olurdu :)

Ve aşağıdaki koltuk takımlarını seçtim :)



Koltukları seçtiğim Evmanya sitesinde gerçekten çok başarılı dekoratif ürünler var. Bence kesinlikle yeni ev heyecanları içerisindeyseniz bir bakın derim.
*
Ve ben kocamın başına yeni bir koltuk derdi açmadan bilen varsa bana koltuklarımı nasıl temizlerim söylesinn :)

*

Sevgiler.









Hiç yorum yok: