15 Kasım 2011

Topshop Midi Elbise Modelleri









9 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

ikinci elbiseye bayıldım allahım o ne güzellik:))

Unknown dedi ki...

3. sırada çiçekli olan hoşuma gitti hem midi boy hem vintage görünümlü :)

CURCUNAM

Unknown dedi ki...

pembe gönlüm sende,bende onu çok beğenmiştim.Çok güzel bir rengi ve detayı var :)
Yorumun için çok çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

curcunam,beğenmene çok sevindim.Evet gerçekten eski zamanlar havası var elbisenin :)

feyza dedi ki...

bütün etek ve elbiseleri midi olan biri olarak söylyorum bunlar harika kırmızılar ve ikinci sıradaki pembe benim olun istiyorum

deniz saatçioğlu dedi ki...

İkinci ve sonuncu elbiselere bayıldım. İkincisi özellikle, rüya gibi :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

gülümse dedi ki...

2. sıradaki elbiseyi görünce şöyle bir owwwww dedim içimden:))

bidüşün dedi ki...

kırmızııı!! kemeri, kendisi hepsinde asalet var gibi. bayıldım :))

tubitos dedi ki...

kırmızı çok çok tatlııııı tam benlikk