03 Kasım 2011

Ahh Şu Uzakdoğulularrr :)




Bayılıyorum çılgın moda anlayışlarınaa :)

6 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Gerçeken çok çılgın ve tatlılar! Blogun da çok tatlı, headera bayıldım! Kalp yağmuru!

Ben de seni bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerimmm :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben de bayılıyorum onlara. Bizzat gidip gördüm Singapur da, gerçekten çok çılgınlar, sınır tanımıyorlar yani :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

gülümse dedi ki...

hahahaha o ne biçim mont yaa.bunu görünce aklıma ne geldi bilio musun,haniuzay araçları yere inerken tüm yüzeyini kaplayan bi balon gibi bişeyin içine giriyo ya işte o aklıma geldi:)))

Unknown dedi ki...

lunapark Queen,blogum için söylediklerin için çok teşekkür ederim.
Headerım sevgilimin hediyesi.
Bende çok severek kullanıyorumm :)

Unknown dedi ki...

Deniz,bende gidip görmeyi çok istiyorum.Çılgınlıkları beni onlara karşı çok meraklı yapıyorr :)

Unknown dedi ki...

Gülümse,hayalimde canlandırdım da çok komik gerçektenn :)