19 Şubat 2012

Ahh O Eski Elbiselerr







Ne kadar da güzeller değil mi?
Mutlu Pazarlar...


9 yorum:

Kiymet dedi ki...

bence 3.elbise;)
bende cok severim eskileri...
aah aaah orda yasamak isterdim 1 gun:)

Iyi pazarlar canim

GüzelGül dedi ki...

bende bayilyiorum eski elbiselere hatda özel günlerde felan eski tarz giymeye calisiyorum semsiye eldiven vb. ile :) cok seviyorum ne yapiyim :)

Mein Blog/Blogum

Duygu Senyurek dedi ki...

harikalar
merhaba bende bloguna uye oldum
bloguma beklerim
sevgiler

Merve dedi ki...

Eski elbiseler güzel ama simdiki kadar etkileyici degiller.

Anha Senet dedi ki...

Nice pictures!

xoxo

Unknown dedi ki...

O zamanlarda kadın zerafet, estetik ve nezaket çağrışımlarıyla kadındı. Giysiler de buna göreydi. O devirde yaşamak isterdim ben de fakat günümüz kadınının sahip olduğu haklar ve geldiği noktadan da vaz geçmeden. Benim favorim kırmızı elbise, ilk resim.

AslıASLI dedi ki...

Çok severim iyiki paylaştın, keşke aynı zerafet şimdide olsa..

deeptone dedi ki...

birinicisi en güzeli ama.
:)

mimin var bende.
:)

darkolivee dedi ki...

çok güzeller, benim gibi ince belli basen zengini hatunlar için tasarlanmış sanki :))
o yıllarda yaşasam iyiymiş hhehhe

sevgiler