25 Mayıs 2012

Tül Etek Modası




8 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

yaaa ben bunlardan çok istiyorumda gönlüme göre olanı bulamadım henüz:(


begumyagci.blogspot.com

Syhn dedi ki...

harika!

estasarimelif dedi ki...

bir tane de ben aldım tül eteklerden fuşya...yarın akşam bir cemiyette giyicem...umarım güzel durur.

AslıASLI dedi ki...

İşte bunları giymek için incecik olmak lazım Aysun :) çok şekerler..

PINK PRINCESS dedi ki...

bende çok seviyorum.özellikle mint olan harika..

deeptone dedi ki...

kızlarda görmeyi en sevdiğim etek bu.
özellikle siyahı.
:)

Adsız dedi ki...

bir şey sorabilir miyim? benim de bir tül eteğim var fakat nasıl kombine edeceğimi bilemiyorum bu etekler genelde atletlerle kombine ediliyor fakat ben atletleri giyemiyorum (kapalı değilim) yardım ederseniz sevinirim.

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzl bunlar ama herkeste olunca ben ıstemedım hıc:))