01 Mayıs 2012

Düğün Fotoğrafları/Wedding Photography 1












Düğün hazırlıkları dosyamıza düğün fotoğraflarıyla devam ediyoruz.
Sanırım bloguma hazırladığım ev zevkli post bu fotoğraflarla dolu olanlar oldu.
Her fotoğrafta evet benimde albümümde bu olmalı dedim.
Mailler attım sevgiliye :)
**
Yıllarınızı geçireceğiniz kişiyi bulduğunuzda en basit bir an bile özel olur biliyorum.
Bütün dakikalarınız özeldir.
Ama hele de özel bir günse onu daha da özel yapmak için uğraşmak çok güzel.
Evinizin en özel odasını böyle güzel düğün fotoğraflarınızda kapladığınızı düşünsenize.
Ne kadar özel birşey.
Yaşlandıkça sizi gülümsetecek,çocuklarınıza çok güzel anlar yaşatacak anılar bence.
**
Düğün fotoğrafçılığı artık dünyada olduğu kadar Türkiye'de de gelişti.
Birçok iyi fotoğrafçı size yardımcı olabilir.
Ama siz önceden çok araştırmalı bütün süreci ona emanet etmemelisiniz bence.
O yüzden kendinize bir klasör oluşturun ve bu kesinlikle benim albümümde de olmalı diyin.
Böylece fotoğrafçınızda sizin ne istediğinizi daha iyi anlamış olur.
**
Sevgilerr

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ödülün var bende.
:)

unuttun sen beni.
:)

ELİF dedi ki...

hepsi çok güzel çekenin emeğine sağlık ama bence en güzeli 2. resim

AslıASLI dedi ki...

Çok ilginç fikirler var :)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ama 6 ve 8. resimi daha bir beğendim.
yeniden evlenesim gelmedi değil hani :)