10 Haziran 2012

Düğün Pastası Süsleri_Annacrafts 1







Düğün mevsimi için yazı serisi hazırlamaya karar verdiğimde en çok orjinal fikirler dikkatimi çekti.
Düğününüzü kişiselleştirecek,
Sizden izler taşıyıp herkesin aklında kalacak detaylar beni cezbetti.
Çünkü kendi düğünüm için böyle şeyler düşlüyorum.
Annacrafts Etsy'de karşıma çıkan,düğün pastalarının üzerlerine konulan bu güzel şeyleri yapan bir butik.
Türkiye'de de yavaş yavaş böyle şeyler yapılıyor.
Kendi fotoğrafınızı gönderiyorsunuz ve istediğiniz şekilde sizden izler taşıyan pasta süsleri yapılıyor.
Ve pastanızın üzerine bunları koyuyorsunuz.
Mutluluk katan bir detay bence.
Devamı gelecek..

8 yorum:

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

çok güzellermiş
özellikle 4. çok şirin:D

White Perla dedi ki...

Cok guzel pastalar bunlar, hepsi birbirinden hos:) Dedigin gibi dugunu kisisellestireceksin!
X

Whiteperla

deeptone dedi ki...

hımmm düğün sezonu açıldığına göreeee
ilgili arkadaşlara sölenebilir.
:)
mavi arabalı en şiriniymiş.
:)

MadamB Fashion dedi ki...

Çok güzel yahu bunlar bende istiyorum

madambfashion.blogspot.com
bloguma beklerim

Trendsum dedi ki...

haha hepsi birbirinden sevimli :)

http://trendsum.blogspot.com/

AslıASLI dedi ki...

Artık Türkiye'de çok daha güzelleri yapılıyo Aysun, eskiden nette görürdüm neden bizde de olmuyor diye. Çok tatlılar dimi? :)

The Lizard Queen dedi ki...

yaaaa inanilmaz tatlilar!!

bu arada cekilisime beklerim. http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/06/hediye-loopie-lovelanmak-ister-misin.html :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

hepsi çok tatlı ve çok orijinall düğünü için ben de istiyorum bunlardan :))