12 Eylül 2012

Trendyol ve Bambi Yine Döktürmüş :)






Trendyol'un bu akşam saatlerinde Bambi'nin yeni sezon ürünlerini Merve Boluğur ile gerçekleştirdiği çekimle kampanyasına taşıyacağını duyduğumda heyecanlanmıştım.
Kampanya saatinde hemen atladım tabi yeni modellere.
Bambi tam anlamıyla dünya tasarımcılarının modellerinin aynısı yapmış, bence iyi de yapmış :)
Ben mesela şu Marc Jacobs'ın fareli babetlerine bayılıyorum :)
Yurt dışından alışverişe sınırlama getirildiğinden beri böyle şeylere sadece internetten bakabiliyoruz.
Jeffrey Campbell botlara benzeyen botlarda hoş görünüyor.
Ama ben en çok biker botlara ve ilk fotoğraftaki topukluya bayıldım :)
Renkler harika.
Bence göz atılmalı, sezonun hit parçalarından olacağı belli ayakkabılardan biri dolaba taşınmalı :)
İyi Gecelerr:)

5 yorum:

modabekçisi dedi ki...

uffff tükenmiş botlar ya:( süperler...

begum begum huuu dedi ki...

şekerim sayende hiç alacağım yokken 2 ayakkabı aldım çok teşekkür ederim bu bilgilendirme için:)


begumygaci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Modabekçisi; beğendiklerinin tükenmesine üzüldüm ama en yakın zamanda yeni bir kampanya daha yapacaklardır eminim :)

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Begüm, hayırlı olsun :)

Bence yeni sezon için güzel bir yatırım oldu aldığın ayakkabılar.

Sevgiler.

deeptone dedi ki...

ilk iki foto. vay beeee.
:)