22 Ekim 2012

Elbisem Elbisem Bayramlık Elbisemm :)

Bayram yakaşırken sizde yaşınız kaç olursa olsun içi kıpır kıpır olanlardan mısınız?
Ben kesinlikle onlardanım.
Daha bir ay varken ay acaba ne giysem diye döner dururum.
İşte 3 gün kala size bayramlık elbise önerileri;
Midi Elbiseler; Midi elbise giyerek annelerimizin de dediği gibi ''Hanım hanımcık'' olabilirsiniz.
Yukarıdaki gibi dantel detaylar dize romantizm katacaktır.

Siyah Mini elbiseler; dolabımızın her zamanki olmazsa olmaz kurtarıcıları değil mi?
Ayrıca güzel bir makyaj ile harika görünebilirsiniz :)

Bu dantel detaylı kırık beyaz renkli elbiselere bayıldımm.
Prensesler gibi ortalarda salınabilirsiniz.

Gömlek Elbiseler; bu sezonun en trend parçaları arasında.
Kesinlikle hem şık olabilir, hemde dolabınıza güzel bir parça katmış olabilirsiniz.

Floral elbiseleri opak çoraplarınızla kombinleminiz sizi çok tatlı gösterebilir.
Ayrıca bu sezon için bu floral elbiselerden kesinlikle bir tane edinin :)

Vee ben bayramda en şık olmalıyım diyen hala içinde o çocuğu kaybetmemişler için çok özenli bözenli elbiseler :)
(Bözen ne bilmiyorum tabikii :) )

Ee siz aldınız mı bayramlıklarınız?

4 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

bende aynı şeyleri düşünüyorum:)))
pelum eteğimi aldım :) bekliyorum gelsin bayram giyeyim diye:)



begumygaci.blogspot.com

üzüm kuşu dedi ki...

çocukken bayramlıklarımız olurdu bayram gününe kadar gözümüzün önünden ayırmazdık şimdi büyüdük eski güzelliğini de kaçırdık bayramların:( ay ben gideyim bugün kendime bayramlık alayım:)) bordo elbiselere bayıldım buarada:)

Grace Happy dedi ki...

2 3 ve 4 un sagdakılerını alayımmı ben

GüzelGül dedi ki...

burdaki bayramlar trdeki gibi olmuyor :( ailemizde trde yani kendi aramizda oldugumuz icin, böyle özenerek bile giymek gelmiyor insanin icinden :((

Mein Blog/Blogum