10 Nisan 2012

İyiki Doğdum..

Bugün benim 22. doğum günüm..
21. yaşım çok dolu dolu,inişli çıkışlı geçti..
Mezun oldum!
4 yıllık öğrencilik hayatımın bitmesinin bocalamasını yaşadım.
Bazen kırdım,bazense kırıldım belki..
Hayatta kırılma noktalarının var olduğunu öğrendim.
Herşeyde bir hayır olduğunu..
Sürüp giden şeylere bir yerde Tamam,Dur diyebilmeyi.
Kendimden çok karşımdakileri düşünmekten vazgeçtim...
**
Birazdan beyaz atlı prensim beni almaya gelecek..
Güzel,süprizlerle dolu bir gün beni bekliyor biliyorum :)
İşte hayat bu kadar basit..
Yanında en mutlu olduğun insanla bir ömür doğum günün aslında.
**
Yeni yaşımda,yeni yaşamımda hep mutlu olmayı diliyorum..



14 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

nıce huzurlu mutlu saglık dolu senelere sans hep senınle olsun..

COSMOS'S STYLE dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim canım. Doğum günün kutlu olsun! Nice yıllar geçir sevdiklerinle ve bu güzel enerjinle.

Öptüm çok

cosmos

pembe mor alg dedi ki...

İyiyıllar:))

Adsız dedi ki...

nice yıllara canım

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

doğum gunun kutlu olsun canım:)

Modagrafya dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, nice yıllara:)

modarella dedi ki...

Mutlu seneler, nice guzel yaslar diliyorum

Saadet dedi ki...

en güzel yaşındasın.. bu dolu dolu günlerin kıymetini bil :)

Adsız dedi ki...

nice yıllara canım.

Nur K.♥ dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun. Nice mutlu yillara:)

AslıASLI dedi ki...

Biraz geç kaldım sanırım ama doğum gününü tüm yüreğimle kutluyorum. Mutlu yıllar Aysun :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

nice mutlu seneleree..

Unknown dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ediyorumm :)
Hep beraber nice mutlu yıllaraa

Bilge ESEN dedi ki...

tatlım doğum günün kutlu olsun..biraz gecikmiş bir kutlama oldu ama..fazla blog ile ilgilenemiyorum bu ara çalışmaktan..dilerim yeni yaşında herşey gönlünce olur..
bende mimin var..bekliyorum tatlımm