05 Kasım 2012

Onun Gibi Olmak 1 : Taylor Swift

Mutlu bir hafta dilerim.
Yeni haftaya yeni bir yazı dizisi ile başlıyoruz.
Onun gibi olmak!
Yani bu postlarda sıraı ile tarzını sevdiğim insanların özel gecelerde, günlük hayatlarında giydiklerini ve makyaj/ saç tercihlerine göz atacağız.
Onların beğendiğimiz seçimlerinden ilhamlar alacağız.
Hadi başlayalım;
İlk yazı konum olarak Taylor Swift'i seçtim.
Çünkü onun çok duru ve çok güzel olduğunu düşünüyorum.
Ve bunun yanında kıyafetlerini abartmadan seçtiğini ve her zaman kendine yakıştırdığını aşağıdaki kombinlerde sizde görebilirsiniz.
Bembeyaz bir elbise, abartısız bir saç ve çok sade bir makyaj..
Sonuç melekler gibi güzel bir görünüm.
Biliyorsunuz bunu başarmak kolay değil :)

Günlük hayatında ise işte tamda benim tarzım diyebileceğimiz bir Taylor çıkıyor karşımıza.
Her zaman düz tabanlı ayakkabıları tercih ediyor ve yaşına çok uygun giyiniyor.
Tabii hep pantolon giydiğini düşünmeyin kızımızın :)


Konserlerinde kesinlikle kendini ön plana çıkartmayı çok iyi biliyor ama yine de o yaşına uygun tarzından ödün vermiyor.
Aşağıdaki simsiyah kombinin güzelliğine bakar mısınız?


Evett size günlük hayatında hep pantolon giydiğini düşünmemenizi söylemiştim.
İşte elbiseli ve etekli halleri.
Tam eski zamanlar kadınları gibi..


Vee Taylor kırmızı halıda;


Ve kombinlerde karşınıza çıkan tek ortak nokta neredeyse bir şekilde her kombininde kırmızı yer vermesi.
Ya bir ayakkabı, ya bir elbise, ya bir kaban veya etek.
Veya hiç olmazsa kesinlikle kıpkırmızı bir ruj.


Vee en sevdiğim kombini.
O babetleri, makyajı ve şirin etek ve bluzu..


Ee siz beğendiniz mi?
Sizce nasıl?

4 yorum:

Serex dedi ki...

Güzel değil şıkda giyinmiyor, erkeğin gözünden :)

deeptone dedi ki...

taylora bayılırım ben. hem çok güzel hem çok şirin hem çok yetenekli hem de çok kırılgan, müzikleri de bütün duygularını yansıtıyor. fıstık o fıstık. kimbra gibi.

ben de yazmıştım onu geçen yıl.
:)

Adsız dedi ki...

Blogunu çok beğendik ve takibe aldık, sen de bizi takibe alırsan seviniriz:)
http://e-nsisters.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

makyajsız daha güzel oldugunu dusunenlerdenım ve ayrıca o yuksek bel skater sıyah etegı benım olsun :)