07 Eylül 2013

Festival Aşkına.. Kombin Önerileri ve Anahtar Parçalar

Evet kızlar son birkaç festival daha, sonra önümüz KIŞ :)
Ve son sıcak havaları değerlendirmek adına şortlu kombinlerimizi yapıp gidelim konserlere diyorum :)

Şort, punk havalı bir sweet ve rahat bir ayakkabı.
İşte hazırsınız :)


Hem şık, hem rahat olmak için iadeal kombinim.
Tayt, salaş bir bluz, trend gözlükler ve biker bot :)
Daha ne olabilir ki?



Rock demişken benim için kurukafa olmadan olmazz!
Kurukafa detaylı bu şirin bluza bayıldım mesela 
:)
Sahip olmak için TIKLAYIN





Taytlar için; TIK



Gökkuşağı gibi olmak bu kadar modayken bu gökkuşağı detaylı şorta sahip olmak harika olurdu.
Şortlar için; TIK



Ve sürekli mail kutuma gelen gözlük sorularına cevap.
Bu tarz gözlükleri bulabileceğiniz adres için; TIK

Eski festival yazılarım için ise;

Mutlu haftasonları..

6 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Senin bloguna girdiğimde neler hissettiğimi bi anlatsam.. Gençliğimi özlüyorum. Kombinlere bakıp bakıp fena halde iç geçiriyorum. Kilolarımdan nefret ediyorum ama onlar bana gerekli bu yaşta. Hüüüü...
Tamam tamam.. Hayıflanmayacağım. Kendimden şikayetçi değilim. Ama moda uzmanlarının yaşlı mankenleri de olsun isterdim. :)

Adsız dedi ki...

günaydınn:D yeni buldum sayılır bloğunu şu en baştaki pembe ayakkabıyı nerden bulabilirim yada bu tarz topuklu olan spor rahat bi ayakkabıyı..

Unknown dedi ki...

Gülsüm Ablacım yorumun için teşekkür ederim. Sen hala çok fit ve çok şıksın :)

Asıl ben senin bloguna girdiğimde enerjiyle doluyorum..

Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Adsız Merhaba :)

Bu görsellerdeki bütün ayakkabıları http://www.chicnova.com/ adlı sitede bulabilirsin.

Benim devamlı alışveriş yaptığım sitelerden biri, güvenle alıp kullanabilirsin. Ürünleri oldukça kaliteliler.

Sevgiler :)

Beauty Follower dedi ki...

I like the pink sweatshirt!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Adsız dedi ki...

Merhaba yurtdışı sitelerinden daha önce hiç alışveriş yapmadım. www.chicnova.com sitesiyle ilgili bilgi verebilir misiniz? Kargo ücreti, ulaşım vb? Devamlı alışveriş yaptığım sitelerden denilmiş...siz satın almış olduğunuz için süreç nasıl işliyor? ve bunun gibi güvenli önerebileceğiniz başka siteler varmıdır? Şimdiden teşekkürler....