10 Nisan 2013

Bugün Benim Doğum Günüm..

Artık yaş 23..
Bir daha bitti..
Geçen sene yazdığım yazı dün gibi aklımda..
Yeni heyacanlarım vardı.. Yeni elvedalarım..
Yeni bir yaş, yine heyecanlar.. Yine vedalar...
Bu sefer ki vedalar daha derindendi.. Daha içimden..
Yeni başlangıçlarım daha sorumluluk getiriyordu, yeni bir yaşam..
Öyle böyle acısı ve tatlısıyla geçti 22..
**
Yeni bir işe başladım,
Evlilik teklifi aldım,
Paraşütten atladım,
Taşındık,
Yeni hayallerim, yeni umutlarım var.
***
Ve önümüzdeki bir yıl..
Belki seneye soyadım değişmiş bir şekilde yazıyor olurum bu satırları..
Herşeyin hayırlısını diliyorum..
Herkes için...
***
Nice beraber güzel ömürlere..

5 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

nıce mutlu senelere huzur sans ask ve saglıkla ınsallah canım

Unknown dedi ki...

nice musmutlu yaşlara
umarım bu yaşın tüm güzellikleri getirir sana:D

AslıASLI dedi ki...

Canım Aysun doğum gününü kutluyorum ve hayatın sana yeni heyecanlar ve güzel sürprizler getirmesini diliyorum. Mutlu yıllar :)

Mia Wallace dedi ki...

nerelerdesin aysunum ve geç de olsa iyi ki doğdun

chfashiontrend dedi ki...

Mutlu seneler ,güzel bir hayat seninle olsun.sevgiler