12 Temmuz 2013

Glastonbury Festivali 2013

Her yıl Haziran ayı sonunda İngiltere'nin  Glastonbury şehrinde yapılan festival bu sene yine ünlü akınına uğradı.
3 günlük festivalde kim ne giydi derledim.
Ee bizimde önümüzde daha Rock'n Coke vs. birçok festival var.
Hepimize ilham olsun :) 

Alexa sade giyiminden hiçbir yerde vazgeçmiyor.
Ama bayılıyorum bu kıza..


En çook Florence Welch'in giyim tarzını beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim :)




Poppy festival boyunca o çizmeleri hiç çıkarmamış anlaşılan :)
Ama festival ruhuna uygun değil mi?
Ben çok beğendim kombinlerini.

Rita'cım senin orada ne işin var yavrum o kıyafetlerle.
Iı ıhh olmamış.



Genel olarak festivalin İngiltere'de yapılmış olmasının etkisinde Hunter'lar ve aynalı gözlükler başrolde.
Bir de kızları kafalarına çiçeklerdek taçlar yapması :)
Çiçekleri taçları H&M'lerde bulabilirsiniz.
Pazartesi günü H&M'den bir sürü taç aldım.
Öperim Kızlar.
Özet;


Hiç yorum yok: