28 Ağustos 2013

Evim Evim Çiçekli Evim..


Biliyorsunuz (bilmeyenlerde bilsin) nişanlıyım. Her güne gözümü dekorasyon sitelerine bakarak açıyorum.
Evimin en olmazsa olmazı kesinlikle romantik çiçekler olsun istiyorum.
Koltuklarım, perdelerim, duvar kağıtlarım...
Tabi sevgili ile bu konuda aynı şeyleri düşünmüyoruz ama ikna etme kabiliyetim çok yüksek :)


Evimin böyle huzurlu köşeleri olsun istiyorum..



Dantel ve çiçekli duvar kağıtları..
Ne hoş detaylar..


Country tarzına bayılıyorum.
Ve evimiz bir an önce dekore edilsin istiyorum..



Duvar kağıdının güzelliğine bakar mısınız?


Sizin dekorasyon fikirleriniz neler peki?

4 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim katiliyorum sana bende cok seviyorum cicekli olan dekorasyonlari vs ama duvar kagidi insani cok boguyor benimde evimin her kösesi suan ciceklerle dekor ediliyor :) fakat duvarlarimi sade yaptiriyorum.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çiçekli şeyler güzel gibi görünüyor ama bu bir kaç kez baktığın resimler için geçerli. Evinde sürekli görmekten bıkmayacağın, göz yormayacak daha duru şeyler seçmek akıllıca olabilir.
Sadece bir tavsiye, sevgiler..

bahar006 dedi ki...

Çiçekli desenleri daha ufak detaylarda seviyorum. Salonumun duvarlarını koyu ve ağır bir griye boyadım bu sene. Dingin renkleri çok seviyorum sanırım:) Sonra o engi kırmak için çok açık beyaz ve gri koltuklr kullandım. Duvarların belirli yerlerine yine açık griyle damask stencil uyguladım. Açık renk panoları da duvarlara uygulayınca sanat galerisi tadında bi yere dönüştü:))

Evin geri kalanında çakıl taşı uyguladık, daha aydınlık ve sıcak olsun diye. Çiçekli minderler, renkli objeler kullandık. Ama koltuk ve perdeler yine düz renk. Sana tavsiyem koltuk ve perde işini iyi düşün çünkü bi yerden sonra özellikle çiçekli koltuklar çok dağınık görünüyor ve sıkılıyor insan. Perdede ise açık renk ve sade çiçekler tercih edilebilir. Kolay gelsin:)

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Bende tam bir english home hayranıyımdır. Çiçekleri görünce yorum yapmadan geçemedim açıkçası :)) Bu aşamadan bende geçtiğim için işinin zor olduğunu hatırlatmak isterim :) ne yazık ki evi dekore etmek kıyafet kombinlemek kadar kolay olmuyor:) şimdiden kolay gelsin ve mutluluklar dilerim :) bu arada bana da beklerim :) beauthingsforme.blogspot.com