09 Ağustos 2013

Nişan Çekimi Fikri

Biliyorsunuz 29 Haz 2013 tarihinde nişanlandım.
Ve biz nişanımızı sade bir törenle evimizde yaptığımızdan güzel bir çekim yaptırma fikri doğru aklımızda.
(Tabi bu fikir benimdi :)
Sevgiliyide bir şekilde ikna edince elbise seçimine geldi sıra.
Çünkü nişanımda sade bir elbise tercih etmiştim.
Hem şık, hem şirin bir elbise bulmak istiyordum.
Klasik abiye bir nişanlıkla çekim yaptırmak bana göre değil çünkü.
Bu fikirden yola çıkarak BU ELBİSENİN bana uygun olduğunu düşündüm.
Vee tabi hemen siparişi verdim ve heyecanla beklemeye koyuldum.
Geçen hafta elime ulaştı ve dolabımda beklemede..
**
Aşağıda googledan bulduğum bazı fotoğraflar var, bunlara benzer bir çekim veya çok farklı bir çekim olabilir.





**
Aranızda nişan çekimi yaptıran ve fikir verebilecek biri var mı?

Sevgiler
Yorum Gönder