19 Aralık 2013

Ekose Desenli Kabanlar

Ekose kabanlar her sezon kullanılır.
Herkesin dolabında geçen yıllardan kalma bir adet bulunur.
*
Görünümleri ile çok modern olabilecekleri gibi ben onları hep daha eski görünümlü olarak görüyorum.
60'lar 70'ler..
İnsanı hemen o ruha sokabilirler.
Bir de bakalım giyenler nasıl görünüyorlar?


Kırmızı ekose bir ceketi bu şekilde kombinlediğiniz an hemen 2013'e fırlayabilirsiniz.
Çok trend görünmüyor mu?
Ben deri etek ile duruşuna bayıldım.


İşte dediğim gibi eskilerden bir kare gibi duran bir kombin.
Blogcu kızımız liseliler gibi, çok tarz görünüyor.


Çok spor ve cool bir kombin.


Ve Lookbookta en güzel kombinlerin arasına bu yakışıklıda girmeyi başardı.
Kombini çok başarılı değil mi kızlar?
**
Peki siz ekose kabanlar seviyor musunuz?

2 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Benim severek kullandığım gri ekose kabanım vazgeçilmezlerimden!
sevgilerle

KATYA VERNER dedi ki...

Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;) www.catpuff-blog.com