06 Mayıs 2014

Met Gala 2014 Kırmızı Halı Şıkları

Met Gala bu sene harikaydı.
Kırmızı halıda o kadar iddialı isim vardı ki hangisine yer versem şaşırdım.
Fotoğrafları toplamak ve sonrasında bu yazıyı yazmak için sabırsızlandım.
İşte gelelim şıklara.
Kırmızı halının en sevdiğim güzel Blake Lively oldu.
Gucci elbisesini o kadar güzel taşımış ki..

Elbise transparan detaylar barındırmasına rağmen hiç iddialı görünmüyor.
Renk uyumuna, makyaja bayıldım.

Beyonce..
Çok iddialı ve çok güzel görünüyor.
Givenchy marka elbisesi çok şık detaylar barındırıyor.
Makyajı ise tam yerinde.

Charlize Theron Dior elbisesi ile her zamanki gibi çok zarif.

Ben saçını ve makyajını da çok beğendim.

Emma Stone pembiş pembiş güzel olmuş.
Belki daha iddialı olabilirdi ama makyajı ve saçından dolayı kendisini şıklarım arasına aldım.


İki siyah beyaz tercih eden kızımız.
Ne kadar sade makyajları var.
Ben kendilerini şıklarım arasına aldım.


Jessica Alba Diane Von Furstenberg tasarımlı elbisesi ile gözüme çok kadınsı geldi.
Uyumlu aksesuarları ile gayet şık.

Ve en şıkım olsun mu olmasında mı diye beni düşündüren Kylie..
Bu kadını seviyorum.
Ve saçı makyajı ile çok şık.
İkincim kendisidir.

O sandaletler hiçç olmasa da elbise hatırına şık sayılır.
Ama keşke makyajı ve saçı daha bakımlı olsaymış.

Çok sevdim bu elbiseyi.
Pinup kızları gibi.
Ayakkabı olarak yanlış bir tercih yapıldığını düşünüyor olsam da Marion Cotillard'ı çok beğendim.


Pudra pembesi ve fuşya tercihleri..


Vee Rihanna.
Gecenin en iddialı isimlerindendi.
Makyajına, tarzına bayıldım.
Yerler seni güzelim.


Rosie Balmain elbisesi ile oldukça güzel değil mi?


Selena Gomez de Diane Von Furstenberg tasarımlı bir elbise tercih etmiş.
Ve kesinlikle çok şık olmuş.
Ben elbisesinin rengini ve makyajını çok beğendim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

şıkların hepsi birbirinden iyi tercihler yapmış cidden. Ben bu MetGalayı pek bi sevdim çok beğendiğim elbiseler vardı. Özellikle Beyonce çok uyumluydu temaya. Rihanna,Selena Gomez, Blake Lively favorilerim.