20 Haziran 2014

Özel Gün Tasarımlarınız İçin Sticker Basımı ve Evde Nikah Şekeri Yapma Fikri

 Merhaba,

Düğün hazırlıklarım ile ilgili bir post ile daha karşınızdayım.
Geçen sene bu zamanlarda nişanlanmak üzereydim ve nişanıma katılacak olanlara ne hediye versem diye düşünüp duruyordum.
Sonra minik kavanozlar yapma fikri geldi aklıma ve ben içerisinde rengarenk çikolata şekerler olan kavanozlar yaptırdım.
Daha sonrasında bu kavanozların üzerine bir sticker koymak gerekti ve internetten oturup bir gün boyunca stickercı aradım.
Ve sonuç olarak Sticker Baskı Merkezi'ne ulaştım ve saolsunlar benimle çok ilgilenmişlerdi.
Benim için tasarım yapıp hemen bir günde Çanakkale'den buraya gönderdiler.
Ve benim o sitckerlar ile yapmış olduğum kavanozlarım;


Ve ben 23 Ağustos'ta olacak nikahımız için nikah şekerlerimizi de kendim yapmaya karar verdim.
Eminönünden Boxcity adlı bir kutucudan altta örneği yer alan kutu şeklindeki kartonlardan aldım.
Aldığım dükkanın sahibi iletişimden çok fazla anlamayan bencil bir satıcı olsa da bu kadar kutu çeşidini hiçbir yerde görmedin diyebilirim.
Facebook sayfaları;Boxcity

Bu görsel Bonbonelle adlı siteden alınmıştır.

Bu görsel  Simgebonbon adlı siteden alınmıştır.

**
Kutuların fiyatları çok makul ve içerisine hazır kesilmiş tül ve üstlerini süslemek için tomurcuk çiçekler ve lateks güller aldım.
Örneklerini yaptığımda sizinle de paylaşacağım.
*
Ve nikah şekerlerimizin altına yapıştırmak için etiket tasarlamak gerektiğinde geçen sene bana yardımcı olan Sticker Baskı Merkezi'ne yeniden mail ile ulaştım.
Hem kına gecemde dağıtacağım hediyelerim için, hem de nikah şekerlerim için tasarımları tamamladılar.
İşte onlarda aşağıdaki gibi;

Velhasıl kelam bu yazı tasarımlarımı yapan ve ilk gelen baskıları beğenmediğim için benden en küçük kargo bedelini dahi almadan o kadar stickerı yeniden basıp gönderen Sticker Baskı Merkezi ve özellikle Gül Gonca Nazlı Hanım'a.

Kurumsal yapınız ve müşteri memnuniyetini verdiğiniz önem için çok teşekkür ederim.
*

Bundan sonraki ilk özel günde görüşmek üzere...

4 yorum:

ARMİNA dedi ki...

canım harika olmuş..ömür boyu mutluluklar dilerim.Bende nişanım için kavanoz alıp,süslemiştim.Harika bir hediye..
sevgiler...

can dedi ki...

Cam kavanozlar harika görünüyor. Ellerinize sağlık

kozmetikperisi dedi ki...

Ne kadar güzel fikir:)

Aysun Kocatepe dedi ki...

Çok güzel olmuş