19 Aralık 2014

Yılbaşı İçin Elbise Önerileri

Yılbaşına 2 hafta kalmışken son sürat ne giysek telaşı devam ediyor.
Benim gözüm bu sene en çok kırmızılardan ve kıppkırmızılardan yana.
Dekolte konusunda ise bu sene çok cüretkarız kızlar.
Her markada bu sene oldukça dekolte var.
İşte benim en beğendiklerim;

Bu formlu elbiseye bayıldım.



*
Gelelim vazgeçemediğimiz siyahlara.
Ben 2. siyah elbisenin modeline bayıldım.





Ve yılbaşı denilince akla gelen IŞILTI!


Yukarıdaki straplez elbise çok güzel. Mat yapısı beni kendine hayran bıraktı.




Bu kloş elbiseler ise gençler için bir partide kullanılabilir.


Pembe dantel elbise ve aşağıda elbise beni benden aldı kızlar.
Pembe dantel çok güzel değil mi sizce de?

**

Ben en çok pembe danteli beğendim. O benim olsun ve yeni yılda yanımda tüm sevdiklerim olsun.
Hepinize şimdi mutlu güzel yıllar...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

1. ve 2. kırmızı elbiseye bayıldım tam yılbaşı için uygun elbiseler :)
Ben de bloguma beklerim sevgiler :)