19 Ekim 2015

Yeni Site Keşfim;YOİNS.COM ve İlk Alışverişim

Merhaba,

Biliyorsunuz yurtdışından alışveriş yapmayı çok seven biriyim.
Ve alışveriş yaptığım sitelere bir yenisini daha eklemiş bulunuyorum.
*
Elbiselerine tek tek öyle çok bayıldım ki; sizinle de paylaşmak isterim.
1. Elbise; TIK
2. Elbise; TIK
3. Elbise; TIK
4. Elbise; TIK

**

Ve gelelim ben kendime ne aldım?

Bu sezon kot elbiseler oldukça moda biliyorsunuz. 
Ve ben dolabıma iş yerimizde Cuma günleri kot giyebildiğimiz için birçok kot elbise ekledim.
Bu da onlardan biri.
Kombinim biraz hastayım ölüyorum ama yine de gezmem lazım dolaylarında zoraki hazırlanmış bir kombin ama elbise çok rahat bir elbise.
Kendisini bu Cuma güzel bir beyaz gömlek ile kombin edeceğim. Kolsuz bir kot elbise arayanlar için ideal. Yoins sitesinde birçok kot elbise modeline ulaşabilirsiniz.
Elbiseye ulaşmak için;Elbise

Elbise hırkamın altında gizlendi ama orjinali böyle.
Ve kesinlikle kalitesi de harika.

*
Ve alışverişimi tek bir elbise ile tamamlamak istemedim. Ve tüm kış kullanabileceğim bu battaniye benzeri şalı aldım.
Kesinlikle öneririm.
Şal için;ŞAL


Siteye göz atabilir ve güzel elbise ve aksesuarlarından alabilirsiniz.
*

Sevgiler.



Hiç yorum yok: