20 Mart 2016

Düğün Sezonu Açıldı

Merhaba,

Maalesef ki ülkemizde yaşanan olaylar nedeni ile buraya uğrayıp ne yazı okuyabiliyorum ne de yazı yazasım var. Ama çok fazla kombin birikti yayınlamam gereken. 

Ben siyasi görüşümü hiç bir zaman belli eden bir yazı veya yorumda hiçbir zaman bulunmadım. Kişisel hesaplarımda dahi böyle paylaşımlarda bulunmam ve yorum yapmaktan da oldukça çekinirim.

Ama artık sadece ''YETER'' diyorum. O kadar üzülüyor o kadar sinir oluyorum ki olanlara.

Sokakta yürürken, yolda araba içerisinde bugün de acaba bizim mi başımıza gelecek diye düşünmek çok zor..

Lütfen artık bitsin diyip en yakın arkadaşımın düğünü için SHEİN.COM'dan sipariş ettiğim elbisemi sizinle paylaşmak istiyorum.


Elbise; BURADA

Elbise aslında benim fotoğraflamamdan daha güzel. Maalesef daha profesyonel çekimle yapamıyorum :)

Beğendiniz mi?

Hiç yorum yok: