02 Haziran 2017

Mutlubi Bahçe ve Terraryumları :)

Günaydın,

Sizlere bugün çok tatlı bir siteden bahsedeceğim;
*
En sevdiğim arkadaşımın yeni işi nedeni ile kendisine bir terraryum hediye etmek için giriştiğim arayışta kendileri bana çok yardımcı oldular.
Bütün mini bahçe ve terraryumları kendi el emekleri ile çok özenerek hazırladıklarına eminim.
Ben geometrik olanlardan aradığımdan aşağıdaki modeller öncelikli olarak dikkatimi çekti.
Ve 3. görseldeki gökkuşağı şeklinde olanlardan yana kullandım tercihimi.
Ve siteyi gezerken papatya aşığı olan ben için de en alttaki Papatya Bahçesini de eşime gönderip ''Bana alsanaa'' dedim.
Sizinle en yakın zamanda evimdeki halini de paylaşıyor olurum.
*





Bu papatya bahçesi çok güzel değil mi yaa :)
Kalp kalp kalllpp


www.mutlubi.com dan sizlerde bu güzel ürünlere ulaşabilirsiniz. Canlı bahçe – teraryum – geometrik teraryum ve çeşitli ürünlere ulaşmanız mümkün.

Siparişlerinizde kargodan kaynaklı herhangi bir gecikme olmaması için İstanbul içine kendi araçları ile teslimat yapıyorlar.

Ve bloguma özel % 15 indirim kodu da sizlere hediye.
indirim kodu: yagmurunmodasi
Kod 2017 sonuna kadar geçerli kadar geçerli :)



Hiç yorum yok: