18 Haziran 2017

Romantik ve Şık; Şortlu Takımlar

Merhaba,

Plaj ve tatil akşamlarının genellikle vazgeçilmezleri elbiselerdir ama son yıllarda şortlar ve son iki senedir de şortlu takımlar oldukça kullanılıyor.
Şortların takım şeklinde kullanılması bence şıklığa şıklık katıyor. Tatil bavuluna eklenecek olan iki takım sizi hem plajda, hem beach partilerde hem de akşam gezmelerinde şıklık yarışında önce tutacaktır.

Ben sizin yerinize bazı takımlar buldum ama aşağıdaki paylaşıyorum.


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN

Bu kırmızı takımı düz sandaletlerde akşam dondurma gezmelerinde :) daha sonrasında da topuklu bir sandalet ile de gece barda vs. kullanabilirsiniz.

*


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN

Hem üstteki hem de alttaki bu mavi renk keten tulumlar çok çok romantik değil mi?

Ben kendileri ile aşk yaşıyorum :)


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN


Takıma ulaşmak için; TIKLAYIN

*

Henüz benim gibi tatile gidememiş veya daha önünde birçok tatil planı olanlar için kaçırılmaz bir şey bunlar.
Alın, sevdiklerinize aldırın :)

*

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok: