04 Ekim 2011

Düğün Mim'i

Çok görselli bol hayalli bir düğün mimi bu :)





Öncelikle duvaktan başlamak istiyorum.
Duvağım upuzun olmalı.
Romantik ve dantelli bir model.



Gelinlik seçimi çok farklı birşey.
O kadar güzel modeller var ki.
Ama kesinlikle romantik,taşsız bir model olacak.Kabarık etekli olabilir ama eğer şirin bir kır düğünü olursa düz ama güzel detayları olan uçuş uçuş bir model de olabilir :)

Düğün pastam çok şirin olmalı.
Çiçekli romantik bir pasta istemiyorum yani!







Düğünde daha romantik dantelli bir beyaz ayakkabı tercih ederim sanırım.
Kesinlikle rahat bir model olmalı.Topuklu ayakkabı üzerinde yürüyemeyen biri olarak platform bir ayakkabı tercih ederim diye düşünüyorum.
Peki renkli düğün ayakkabıları neden?
Onlar düğün fotoğraf çekimi alınmalılar listemdeler.
Çok renkli güzel bir düğün çekimi istiyorum.
Bu rengarenk ayakkabılarda o yüzden.
Çok şirin görünmüyorlar mı?

Düğün çekimi demişken;
Kesinlikle  eski zamanlardan kalma araba vs. gibi objeler olmalı,
siyah beyaz bir sürü romantik  kare olmalı.
Daha sonra da rengarenk çılgın kareler :)


Gelin çiçeğim aynen bunlar gibi rengarenk olmalı.
Romantik ve renkli...

Düğün salonunda falan düğün istemiyorum.
Yani yıllar sonunda böyle bir durumda karşılaşma gibi bir durumum olursa eğer düğün yapmamayı tercih ederim.
Güzel bir nikah töreni ve daha sonrasında aile arasında verilen bir kokteyl.
Ama kesinlikle restorant ve düğün salonunda kasılmış bir düğünüm olmasın.
Kır düğünü olsun,çimler olsun...

Mümkünse davetiyemde küçük çocuklara gelinlik ve damatlık giydirilmesini istemek taraftarıyım.
Ortada minik gelin ve damatlar olsun.
Peşimden minik minik gelinler dolansın istiyorum!
:)

Veee gelinlikte en dikkat edeceğim nokta sırt detayı.
Kesinlikle ilk görseldeki gibi çapraz bantlı birşey olmalı.
İnci detayları ise harika görünüyor.
Olması ikinci görseldeki gibi romantik bir kalp detayına da hayır demem :)
Kısa gelinlik  hayalim ise vazgeçilmezim.
Eğer düğünden sonra biryerlere eğlenmeye gidilecekse o zaman böyle şirin bir minik gelinlğim olmalı.
altına rahat şirin bir ayakkabıyla oynayıp günün yorgunluğunu arkadaşlarımla eğlenerek atmalıyım.
**
Ve daha bir sürü detay var aslında.
Güzel bir bekarlığa veda partim olsun istiyorum.
Kız kıza güzel bir ev partisi.
Karaoke yapılan,muffin yenilen,pijamalarla bütün gece dedikodu yapılan :)
Kına konusunda hiçbir fikrim yok.
Aileler ne derse onlara uyarım :)
Her anından zevk almak istiyorum.
Her dakikası için onlarca fotoğrafımız olsun.
Vee bütün fotoğraflarda kesinlikle çok güzel çıkmış olmalıyım.
Yoksa yıllarca ağlayabilirim :)
**
Hayal kurmak çok güzeldi.Mia ve Gülümse'ye beni mimledikleri için çok teşekkür ediyorum :)
**
Vee bütün gelinler mutlu olsunnnnn :)










 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

10 yorum:

gülümse dedi ki...

küçük gelin ve damatlar fikrine ben de katılıyorum.ama emin ol o küçük gelinler 1 dk. bile peşini bırakmıyorlar:)bizim nişanda yeğenim dibimden ayrılmadı hatta nişanlımın oturması gereken koltuğa oturdu kalkmadı bir türlü:)))aman dikkat:))herşey gönlünce olur inşallah tatlım,xoxo

Unknown dedi ki...

Gülümse,çok teşekkür ederim.
Umarım hepimizin hayalleri gönlünce gerçek olurr :)

Unknown dedi ki...

bi gelinliğimizi aynı seçmişiz hihuhu :) beyaz bilekte çiçek detaylı gelin ayakkabısına bayıldımmmmmm gerçekten en çok onu sevdimmm :) Bi de uçlarda dantel detaylı tül duvağı arkası dönük olarak çekilmiş onu da çoook sevdim :)) Bak damat adayımız notları almış bile hadi iyisin inşşş istediğiniz gibi olur herşey :))

www.curcunam.net

ebru özgün dedi ki...

Sırt dekolteleri çok zevkli.

Unknown dedi ki...

Curcunam evet mesaj iletildi :)
Çok teşekkür ederim beğendiğin için.

Unknown dedi ki...

Ebru,beğenmene çok sevindim :)

AslıASLI dedi ki...

Çok şekersiniz ikinizde, dilerim çok mutlu bir hayatınız olur :) her şeyi nefis seçmişsin :)

Mia Wallace dedi ki...

aysuncum ne kadar güzel yapmılsın mimiii!!!

bayıldım bayıldımm!

bir kere uzun duvaak ben de isterim. of senin düğünün hem beyaz hem renkli olucak ne tatlı.

ayrıca ben de siyah beyaz kareler istiyorum çok güzel!

bir de umarım sevgilinle hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz aysuncumm

Unknown dedi ki...

Aslı,hem kendim için,hemde sevgilim adına çok teşekkür ediyorumm :)
Çok sevindim beğenmene :)

Unknown dedi ki...

Mia'cım çok teşekkürler beğenin ve iyi dileğin için.
Umarım hepimiz çok ama çok mutlu oluruz hayallerimizdeki gibi :)