11 Mart 2014

Yeni Çekiliş;Abiye Elbise & Nişanlık Hediye Ediyoruz

Merhaba Kızlar,

Size bu ve bu yazımda tanıttığım Dressale sitesi ile birlikte bir Giveaway/Çekiliş yapıyoruz.
Evlenmek üzere olanlar, özel bir geceye hazırlananlar için umulmadık fırsat.
Ben bütün gece elbiselerine bayıldım!



Yapmanız gerekenler ise;

1)Dressale sitesine üye olup, bu üyelik mailiniz ile yazının altına yorum bırakmanız ve benim blogumu izlemeniz.
2) http://www.dressale.com/free_trials.html   linkinden istediğiniz elbiseyi de yorumunuza eklemeyi ve çekiliş hakkında blogunuzda duyuru yapmayı unutmayın.
3) Aşağıdaki sosyal ağlardan siteyi takip edin ve mümkünse tüm kız arkadaşlarınızı davet edin J
Ve bu zorunlu şart değil ama diğer çekilişlerden ve düğün hazırlıklarımdan haberdar olmak için beni instagramda da takip edebilirsiniz;
4) Bu yazının altına site ile ilgili düşündüklerinizi yazar iseniz de çok mutlu oluruz.

Dressale sitesi sizinle çekiliş bitim tarihinden sonra sizinle iletişime geçerek tercih ettiğiniz elbiseye ücretsiz kargo ile adresinize gönderecektir.

**
Umarım elbiseye ihtiyacı olan ve o özel gecede göz kamaştıracak olan birilerine gider çekiliş elbisem :)
*
Sevgiler..
Yorum Gönder