08 Ekim 2011

Tül Etek Modası


12 yorum:

gülümse dedi ki...

bayılıyorum ben bu trende yaaa

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ben terziye diktirdim güya adam beni yirmi üç nisan çocuğu zannetti ki bir kanatlarım eksik o eteğin üzerine :(

Unknown dedi ki...

heyoooo, aldım aldım...siyahını aldım.... senin de beğendiğini bilmek beni mutlu etti, en kısa zamanda kombinimi yapacağım, güzel yorumlarını da heyecanla bekleyeceğim, sevgiler canım

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

evet simdi bunlar moda buradada varlar...

Unknown dedi ki...

Gülümse,bende bayılıyorum çok tatlı duruyor :)

Unknown dedi ki...

Nabrut,evet dikkat etmek gerekiyor.Çok ince yapılmalı.Ne çok kabarık ne çok sönük.
Umarım biraz tadilatla halledip giyebilirsin :)

Unknown dedi ki...

Gözde,kombinini heyecanla bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

Neslinama,evet öyle :)
Yorumun için teşekkür ederimmm :)

Adsız dedi ki...

bu etekleri nasil salabiliyoruz? bilginiz varmi ?

Unknown dedi ki...

,Merhaba,

Bu tarz kabarık ve tüllü etekleri ebay ve etsy'den tedarik edebilirsiniz.
2. görseli etsy'den almıştım mesela.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

biz bu etekleri nerden satın alabiliriz

Adsız dedi ki...

nerden bulabilirim böyle bir etek tavsiyesi olan var mı bulamıyorum ve cok üzgünümm