30 Aralık 2011

Hediye Çekilişi Sonucumm :)

Merhabaa :)
Toplam 230 yorum alan çekiliş postumuz sonucunda oturup kurallara uymayan yorumları ve dün gece saat 24:00 ' ten sonraki yorumları çıkarttım.
Öncelikle blogumla ve hediyelerle ilgili güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
Bu vesileyle yeni yılınızı kutlamak ve hepiciğinizi öpmek istiyorumm :)
Vee beklenen sonuç;
Kazanan; ÖMÜR BELEK adlı adsız yorum bırakan kullanıcımız.
Kendisinin bana mail yoluyla geri dönüş yapmasından sonra paket pazartesi sabahı yola çıkacak.
Hepinizin yeni yılını tekrar kutlar,bütün güzel dileklerinizin gerçek olmasını dilerim.

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun aysuncum :)

Kuzununannesi dedi ki...

canımmmmm llerıne saglık ınsallah 2012 de sans huzur saglık ve mutluluk senınle olur...hedıyenı kazanan ÖMUR ede sevgıler ınsallah 2012 de bu sansı hep devam eder

Unknown dedi ki...

Mia'cımm seninde yeni yılın kutlu olsunn.Çok ama çok öpüyorum seni.
Aşk ve huzur dolu bir yıl diliyorum :)

Unknown dedi ki...

Kelebekiimm seninde,kuzumuzunda yeni yılı kutlu mutlu olsun.
Kuzunun kokusunu hep yanında duyacağın mutluluk dolu bir yıl diliyorum.
Çok öpüyorum sizi :)