14 Aralık 2011

Yılbaşı Hediye Dosyası;Erkeklere Nereden Ne kadara Ne alabiliriz?

Yılbaşı için hediye seçenekleri dosyamıza ERKEKlere nereden ne kadara ne alınabilir serisiyle devam ediyoruz.
Öncelikle erkeklere hediye almak daha kolay bence :)
Çünkü eğer çok düşünerek özel birşey almayacaksanız ya bir gömlek alırsınız ya da bir kazak :)
Ama arada bir sadece ona özel birşey almayı unutmayın diyor ve hediye seçeneklerine H&M ile başlıyorum.
H&M gömlek 60 TL

H&M hırka 100 TL

H&M pijama takımı 70 TL
**
Koton hırka 40TL

Koton Erkek çantası 40 TL

Koton ceket 90 TL
**
Mango gömlek 100 TL

Mango hırka 100 TL

Mango kazak 120 TL
**
Tiffany gömlek 40TL

Tiffany hırka 70TL
**
Evett bu kadar :)
Umarım işinize yaramıştır kızlar :)

4 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

gomlekleı ve hırkalarıı cok begendımmmm gercektenn

AslıASLI dedi ki...

Çok sevindim inan, benim için öyle sorunki bu anlatamam :) hırkalara bayıldım, tskler..

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

süpermiş bitmeden almak lazım

sunshine dedi ki...

bende bununla ilgili bi post yapmak niyetindeydim sen önce davranmışsın=)) çok güzel şeylerpaylaşmışsın gömlek kurtarıcı parça mutlaka alınmalı bence=)) ben sanırım bu sene gömlekten yana kullanıcam tercihimi çünkü artık ne alsam bilemiyorum:P
sevgiler