08 Aralık 2011

Büyük Yılbaşı Dosyası Ne giymeli,Ne takmalı?


Öncelikle yılbaşı diyince çoğumuzun aklına kırmızı geldiğini biliyoruz.
O yüzden bu kırmızı elbiselerle başlamak istedim.


Bu iki elbise ise hem sade gibi durup,hem iddalı olmak isteyenler için güzel birer seçenek.
Hem sezonun trendlerinden ışıltılı bir elbise içinde olacağınızdan kendinizi güzel hissedeceğinize eminim.
Yeşil elbisenin rengine hayran kaldım,demeden geçemeyeceğim :)


Bu elbiseler ise yine parıltıdan vazgeçmeyip,daha klasik ve iddalı olmak isteyenler için.

Yukarıda ki elbisenin ise beyaz rengi beni benden aldı.
Bütün detaylarına bayıldım.
Tam yılbaşı partisi için yapılmış kesinlikle.
Hem iddalı hem de masum bir havası var.
Ama belli bir yaşın ve kilonun üzerinde ki bayanların kaçınması gereken bir model.




Bu elbiseler ise çok da abartılı olmayan ama kesinlikle bedeninize uygun olanı giydiğiniz takdirde o gece sizin kendinizi iyi hissetmenize yarayacak modeller.
**
Ee peki ayakkabılar ?



İster klasik siyah bir topuklu ayakkabı giyin,isterseniz ışıltınıza ışıltı katın.
Ama kesinlikle abartmayın :)


Mini elbiselerinizi çok güzel modellerde çoraplarla süsleyebilirsiniz.







Güzel bir çanta ve birkaç tane aksesuarla o geceyi ister evinizde arkadaşlarınızla geçirin,isterseniz dışarı da bir parti de bitirin.
Ama ne olursa olsun gece tam 12 yi vurduğunda siz sevdiğinizin gözlerine büyük bir sevgiyle bakın 
veya 
Uzaktaysa 12ye onun sesiyle girin.
Şimdiden mutlu bir yıl diliyorum.
:)

3 yorum:

civciv dedi ki...

aysuncum ben de topshop´tan payetli siyah bir elbise siparis verdim :) postaladim gecen gün :))

.. senin secimlerin de cok güzelmis, benim buradaki favorim yesil olan elbise..

öptüm

AslıASLI dedi ki...

Çok ayrıntılı ve yılbaşı için çok gerekli bir post olmuş çok tskler..İkinci kırmızıyı ve siyah-beyaz'ları çok begendim :)

Elidaa dedi ki...

seçtiğin ürünler tam yılbaşına uygun olmuş :) kırmızı dandelli elbiseye bayıldım :) post için thanks :)