05 Nisan 2012

Mezuniyet,Düğün ve Nişan Törenlerinde Ne Giyelim?

Düğün,nişan ve mezuniyet mevsimi geldi çattı.
Doğal olarak herkesi bir ne alsam,nereden alsam,ne giysem telaşı sardı.
Sezonun trendlerini göz önüne alarak sizler için Harrods'tan aldığın elbiselerden oluşan bir yazı hazırladım.
Bakalım sizlere ilham olabilecek miyim?
Pudra tonları bu sezon çok moda.Sokaktan herhangi bir teyzeyi de çevirsek bunu biliyor artık.
Öyleki böyle uzun,prenses gibi elbiseleri mezuniyetinizde rahatlıkla giyebilirsiniz.


Altın ve gümüş ışıltısı;kadınların vazgeçemediği,yıllardır hep tahtını koruyan bir kült.
Ben bu tarz abartılı elbiseleri sevmesemde bronz bir tenle güzel bir düğün töreninde vs.giyilebilir.

Bandaj elbiseler;sezonda her markada karşımıza çıkan,kusursuz vücutlarda çok hoş görünen bir seçenek.
Ama dediğim gibi KUSURSUZ VÜCUTLARDA!
Yani birazcık göbeğiniz,birazcık baseniniz varsa bu tarz elbiselerden uzak durmalısınız.

Neon renklerde bu sezon oldukça kullanacağımız trendlerden.
Bu iki fuşya elbise de bütün özel gecelerde kullanılabilir.




Siyah gece elbiseleri,işte vazgeçilmez rengimiz.
Siyah hem kusurları kapatır,hem kombinlemesi kolaydır hem de asildir.
Göze hitap edersiniz,hem de karşınızdakini yormadan.
İstediğiniz makyajı da kaldırır.

Beyaz elbiseleri ise mezuniyetinizde giyebilir,bir prenses masumiyetine bürünebilirsiniz.
Ama teninizin biraz bronz olmasına dikkat edin.
**
Genel olarak kendinizi hem iyi hem de rahat hissedeceğiniz kıyafetler giymeyi tercih etmelisiniz.
Yani ne çok dekolte olsun,ne de çok dar olsun.
Çünkü bu tarz törenler uzun saatler sürer,yorar ve çok fazla oturmaya zamanınız olmaz.
**
Mezuniyet postlarına devam edeceğim.
Öpüyorum hepinizi.
Sorularınızı mail adresime gönderebilirsiniz kızlar.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikasın :) yaz dönemi beni bekleyen bir mezuniyet bir de ablamın düğünü var işim zor yani

AslıASLI dedi ki...

Gelinlik ararken kendim içinde gece elbiseleri arıyorum tabi :) siyah olanları çok beğendim..

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

hepsi çok güzel:))
hayırlı günler,sevgiler

Unknown dedi ki...

karar çok güççç...

Kuzununannesi dedi ki...

sıyahhhlar kısalar tutuler her bırı farklı guzellıktelkeler gecrktn

GüzelGül dedi ki...

ben siyah (en son siyah elbiselerde)tüllü olani cok begendimmm

Mein Blog/Blogum