24 Nisan 2012

Hayal Gibi Bir Mezuniyet İçin Öneriler















Geçen sene bu zamanlar mezuniyet mezuniyet diye hayaller kuran biri olarak şuanda mezun olmayı bekleyen birçok kızın elbiseleriyle ilgili hayaller kurduğunu tahmin edebiliyorum.
Ama hayaller mezuniyet konusunda bazen gerçeğe dönüşemiyor malesef.
Mesela ben istemediğim bir ortamda mezuniyet yemeği verilmesinden dolayı istediğim gibi güzel bir kıyafet giyememiştim.
Gayet sade ve abartısız bir straplez siyah elbiseyle günü bitirmek zorunda kalmıştım.
Darısı yükseklisans mezuniyetimin başına diyorum ne diyim :)
Gelelim bu sene mezun olacak olanlara öneriler vermeye.
Bence kesinlikle şık ama rahat bir kıyafet seçin.
Benim kıyafetim straplez bir modeldi ve ben arada sırada çekiştirmek zorunda kalmıştım.
Ama hayalinize uyan elbise böyle bir elbiseyse alın gitsin çünkü bir kere mezun oluyorsunuz.
Ortama göre kıyafet seçmek çok önemli bir nokta.
Yer önceden belliyse araştırmalarınızı ona göre yapın.
Sade bir yemek için abartılı bir abiye giyip gelmek sizi komik duruma düşürebilir.
Veya balo tarzında bir mezuniyetiniz olacaksa orayada çok sade bir kıyafetle gidemezsiniz.
Havuz başı bir parti içinse uçuş uçuş şifon elbiseleri veya mini elbiseleri tercih edebilirsiniz.
Hayaliniz sizi bulsun.
Öperim çok.
:)
Bu arada elbiselerin hepsi Rosa Clara'ya ait.

5 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

sana aynen katılıyorum, bizim mezuniyette herkes sade ve şıktı sadece 1 kişi tafta kabarık elbise giymişti ve gerçekten kötüydü:(

Unknown dedi ki...

6.resimdeki sağdaki elbise hayalimdeki gibi tam mezuniyetle ilgili fikir postlarının devamını bekliyorum çünkü çok kararsızım

Bilge ESEN dedi ki...

hepsi çok güzel..ama renk olarak pudra favorim..dördüncü görsel enn güselii :))

AslıASLI dedi ki...

Bende düğün için düşünüyorum, çok beğendiklerim var içlerinde :)

GüzelGül dedi ki...

cogunu begendim canim ama pastel renkli olanlar daha cok hosuma gitti özellikle son resimlerdekiler

Mein Blog/Blogum