23 Aralık 2012

Asos 2013 Kaban Modelleri

Havalar çok soğuk. Dışarı çıkarken kalın paltolarımızı giymeden çıkamıyoruz.
Bazılarımız hala yeni palto/kaban arayışında kendimden biliyorum :)
Asos adlı siteden yola çıktım, çünkü orada gördüğümüz her paltoyu kolayca elde edebiliriz veya zaten Türkiye'de de birçok yerde benzerleri karşımıza çıkıyor.


Bu üstteki yeşil kabanı bir Türk dizisinde bir hatunun üzerinde görüp aşık olmuştum baktım ki Asos'tanmış :)


Bu model ise bana Burbery yeni sezon modellerini hatırlattı.
Ama tabi markası Burbery olmadığı için 10da biri fiyatına :D
Beğenen aklına takılan varsa hemen Asos'a ışınlansın derim.



Bu modeller ise bu sene kesinlikle çok trend.
Sanki bir elbiseyle dolaşıyormuşsunuz gibi.


Bu kışı kesinlikle bordo renk bir kaban alıcam diyerek girdiğim için radarlarım hem bordo kabanları algılıyor.
Ama en beğendiğim bordo renk kaban bu üstteki model.
Hem kürk yakalı, hem de fiyonklu :)
Çok şirin değil mi amaa?



Peki siz hangilerini beğendiniz?
Önerisi olanlar var mı?

Daha önceki kabanlarla ilgili yazılarım;


Sevgiler...

4 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ben de şu alt kısmı etek gibi olanlara bayılıyorum yaa :))

AslıASLI dedi ki...

Kırmızılı modeller çok güzelmiş Aysun.

Sena Çeyiz dedi ki...

Ben ilkini beğendim kızlar. :)

BUSE dedi ki...

BELDEN OTURTMALI BASENDE GENISLEYENIN FIYATI NE KADAR