24 Aralık 2012

Yılbaşında Ne Giysek?

Merhaba,

Yılbaşına tam bir hafta kaldı. Net olarak dışarı da mı yoksa evde mi geçireceğiz belli oldu sayılır.
Ama şunu söylemeliyim ki evde veya dışarda nerede geçirecek olursanız olun kesinlikle sevdiklerinizle olun vee kesinlikle şıklığınızla baş döndürün.
Ben sizlere gece kıyafetlerini sevdiğim 4 markadan örnekler vermek istiyorum.

1)Asos; Kesinlikle su yeşili rengi peplum elbise çok çılgın duruyor J
Manken gibi esmer tenli birine dışaıda geçirilecek bir partide çok yakışacağına eminim.
Aklınızda bulunsun, peplum modeller partilerde çok karşınıza çıkacak J
Kırmızı elbiseye ise bayıldım. Yeniyıl maaşı ile alınacaklar listemde kendisi J


2) Forever 21; Işıltı ışıltı ışıltı..
Türkiye’de de birçok marka da bu payetli, pullu elbiselerden bulabilirsiniz.
Makyajınızı, takılarınızı ve saşınızı abartmadan çok şık olmanın yolu bu.



3) Mango; Bu uzun elbiselerle ilgili yaptıkları koleksiyona bayıldım.
İlk elbise üstündeki işlemeler ile kesinlikle kalbimi çaldı.
Sizinde dışarı da bir partiye katılma planınız varsa kesinlikle Mango’ya uğramalısınız.
Fiyatlar çok abartılı değil.



4) Zara; Zara’yı çok severim ama çok fazla model çarpmadı gözüme. Daha çok günlük elbiseleri gönlümü çaldı.
Saten elbise sevenlere Zara’yı tavsiye ederim.



Ee sizin yılbaşı planlarınız neler?


2 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

forever 21 in ortadan üsten ikinci elbisesine bittim bu sene evdeyim:(

AslıASLI dedi ki...

Çok beğendiğim modeller var Aysun, üst karedekinden kırmızı-lacivert-siyah ve bordo çok güzel.

Bir sürü seçenek var ve senin seçtiklerin çok güzel.