13 Mart 2013

Kurumsal Şirketlerde Ne Nasıl Giyinilir?

Kurumsal bir özel şirkette çalıştığımdan ve gayet kurumsal bir kimlikle giyinmek zorunda olduğumuzda benim gibi şirketlerde çalışanların her sabah ne zorluklar çektiğini biliyorum.
Sabah zar zor kalkarsınız, dolabın karşısına geçersiniz ve gün orada ilk zorluğu ile başlar; 
NE GİYECEĞİM BEN ŞİMDİ?
Hele ki özel gününüzdeyseniz veya uykusuzsanız aman da aman, hiçbir şey yakışmaz, giyer çıkarır, giyer çıkarırsınız.
Bendeniz oturup hem kendim hem de sizin için kombin önerilerinden oluşan bir yazı hazırladım.

**
Kalem Etekler; Kesinlikle en doğru seçim.. İçerisine güzel bir atlet giyin üzerinize en sevdiğiniz hırkayı veya peplum bir bluz..
Kalem etekleri ben herkese çok yakıştırıyorum. Kesinlikle dolabınızda bir tane bulundurmalısınız.

Midi Etekler; Bahar aylarından uçuş uçuş kullanabilirsiniz. Üzerine ne giyseniz sizi şık göstereceğinden emin olabilirsiniz. Midi eteklerde dikkat edilmesi gereken tek nokta ise kesinlikle topuklu ayakkabı ile giyilmesi gerektiği ve çok kısa boylu bayanların tercih etmemesidir.
Midi bir etekle babet giyerseniz çok günlük ve salaş bir görünüm sergileyebilirsiniz.


Mini Etekler; Çok uzun boylu değilseniz mini bir etek, şık bir bluz veya gömlekle harika görünebilirsiniz. Ben normal günlerde babetler ile kombinliyorum ama toplantıda kesinlikle topuklu ayakkabıyı tercih etmelisiniz. Kışın opak çoraplar mini eklerinizde kurtarıcınız olabilir.
Yazın ise bacaklar bronz bronz J


Siyah Elbiseler; Çok mini olmayan siyah bir elbise kesinlikle hayat kurtarıcıdır. Jile şeklinde ise altına istediğiniz renk gömlek giyerek kombinlersiniz. Üzerine rengarenk hırkalar giyersiniz… Kesinlikle dolapta bulundurulması gereken ikinci hayati parça.


Pantolonlar; Hepimizin en çok tercih ettiği parça.. Kurumsallık deyince nedense herkesin aklına pantolon ve gömlek ikilisi gelir. Ama artık kurumsal firmalarda bayanlarımız sayesinde gelişti ve modernleşti. O yüzden havuç pantolonlar ve babetler, yüksek bel pantolonlar ve rengarenk pantolonlar.. Hangisini kendinize yakıştırıyorsanız onu giyin..


Pantolon Ceket Takımları; Siyah bir pantolon ceket takımı sizi çok maskulen bir kadına çevirebilir aynı zamanda çokta seksi..
Kesinlikle iş toplantılarında içerisine saç renginize sayışan şifon bir bluzla kombinleyebilirsiniz.


Taytlarla da artık son zamanlarda çok şık kombinler yapabiliyor duruma geldik. Sizde ilham alabilirsiniz.

Şortlar; Evet şortlarla da gayet kurumsal kimliğe bürünebilirsiniz. Tabi ki yazın J



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir post olmuş benim için ilham verici :)