03 Mart 2013

Pazar Alışverişi MODAGRAM






(Bayıldım kediciklereee :) )





(Babetlerimle giymek çok güzel olacak)




(Renkleri çok hoş değil mi?


Pieces Nora Kemik Güneş Gözlüğü

MODAGRAM bence çok başarılı bir alışveriş sitesi..
İç çamaşır dahil hep ASOS'tan alışveriş yapmayı seven ben yerli ASOS'umuzu da gayet seviyorum.
Son zamanlarda aksesuarl ve iç çamaşırı bölümünü de zenginleştiren site ileride bir numaralı alışveriş sitem olacak gibi..
Bu Pazar sevgilinin ailesiyle planı olunca bende kendimi alışverişe gerip yukarıdakileri aldım ve sadece 100 TL verdim.
Umarım en yakın zamanda benim olacaklar.

3 yorum:

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan hepsini de !! Modagram'ı ben de çok sevdim,umarım ileride Zidaya gibi kapanmaz . 2 kez alışveriş yaptım ve gayet memnun kaldım ben de :))

Unknown dedi ki...

Güle güle kullanın güzel ürünler seçmişsiniz

modabekçisi dedi ki...

güle güle kullan canım...