06 Mart 2013

Miroslava Duma ve Kabanları

Miroslava Duma'ya bayılmayan kadın tanımıyorum. O kadar tatlı, o kadar güzel giyiniyor ki..
Fotoğraflarına baktıkça baksın geliyor resmen.
Ama ben en çok kabanlarını beğeniyorum.
Kadın kesinlikle bir kişilik oluşturup onun kabanını giyiyor.
Çoğu defada elbise gibi kullanabiliyor dış giyim ürünlerini..
Nasıllar ama bakar mısınız?


Ortadaki siyah kaşe kabanın üzerine boncuklar serpiştirilmiş.
Bence bir dahaki kış için güzel bir DIY fikri olabilir.
İndirimden güzel bir siyah kaban kapın ve bütün yaz incik boncuk işelyip durun.
Seneye kimsede olayan bir kabanınız olsunn :)



Öperim :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Kesinlikle ikon!Çok severek her kombinini takip etmeye çALIŞIRIM.hEM SEMPATİK,ÇITI PITI HEM DE GÖSTERİŞLİ.eŞARPLI KOMBİN FAVORİM.bU KADINLAR BAŞLI BAŞINA İLHAM.

Unknown dedi ki...

Bu kadına bayılan biri olarak kabanlarına nasıl dikkat etmemişim hayret! Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Sabırlı olsaydım kesinlikle boncuklu olanı denerdim :) Çok güzel bir post olmuş rengarenk...

Sevgiler...

Elidaa dedi ki...

Herşey her tarz yakışıyor bu kadına gerçekten bak bak doyamıyorsun ..kaban konusu da yerinde bir tespit olmuş onun kadar güzel kaban taşıyan yok herhalde :)

modabekçisi dedi ki...

süper....