26 Kasım 2013

Elf Sack Koleksiyonu

İnternet alışverişinde konu tasarım veya bir kreasyon olunca benim için herşey bir yana oluyor.
Herkeste olmayan bir parçaya sahip olmak çok özel birsey bence.
Choies.com'un bir kreasyonu olan Elf Sack kesinlikle çok güzel parçaları içerisinde barındırıyor.
Bu sezona ait herşeyden esintiler bulabilirsiniz.
Sizinle yeni sezon tredlerine uygun beğendiğim parçaları paylaşmak istedim.


Pançomvari (ne güzel bir tanımlama oldu dimi amaa) bu paltoya, rengine, kesimine bayıldım.
Klasikten çok ötede, harika bir parça..


Ve kışın vazgeçilmezleri snoodlar. Elf sack kolekesiyonundaki bu iki snooda bayıldım.
Ne kadar da romantik duruyorlar dimi?


Ve etnik ve floral desenlere sahip kabanlar..


Lacivert ve kırmızı ikilisini oldum olası sevmişimdir..
Ne güzel de birleştirilmiş..



Pantolonlardaki bu floral detaylar çok hoş.


Bahçıvan pantolon modası bu sezon oldukça revaçta.


Fırfırlı bu bluzlara bittim.
Ne güzel şeylersiniz siz öyle :)
Koleksiyona göz atmak için; http://www.choies.com/elf-sack
**
Sevgiler.

1 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

kocaman gözlü sweatshirt pek güzelmiş :)