25 Kasım 2013

Kazaklarımızı/Hırkalarımızı Dolaptan Çıkartalım Kızlar

Güzel bir haftasonunun ardından bugün sağanak bir yağış ile uyandık güne..
Ve artık kış ben geldim dedi kızlar :)
Peki dolapta beklettiğimiz kazaklar ve hırkalar nerede?
Ben işten geldim vee hoop hemen çıkarttım :)
Ve hemen nasıl giyelim, nerelerden alalım fikir versin diye minik bir post yaptım.

Kazakları opak çorak ve mini etek ikilisi ile kombinleyeceğimiz gibi, kotlar ile de kombinleyebiliriz.
Kazaklar; Choies


Düz bir kazak renkler ile oynanarak ne güzel bir kombin oluşturulabilir örnekler..
Şort ve Etekler; Choies

Düz renk kazakları bu sene çok moda olan desenli kotlar ve biker botlarla kombinleyebilirsiniz.

Desenli pantolon; Choies

Gelelim hırkalara :)
İş yerinde bir etek, bir pantolon ve gömlek kazak ikilisi ile günü tamamlayabilirsiniz.
Tabi bizim şirlet gibi ofisiniz Sahra Çölü gibi değil ise :)
Biz kışın hırka falan giyemiyoruz maalesef :)


Çiçek detaylı hırkaya bayıldım..
Ne romantik, ne eski zamanlardan kalma bir havası var değil mi?
Yeşil Hırka; Choies
Pudra rengi, çiçek detaylı romantik hırka; Choies

Ve aşağıdaki kuş desenli hırkaaaa.
Bittim bu detaylara.
Ne güzel kombinler yapılır o hırka ile..


Kuş detaylı vintage hırka; Choies
Tunik Hırka; Choies
**
Ee siz çıkarttınız mı hırkalarınızı ve kazaklarınızı?
Öpüyorum kızlar..

1 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Ben erken davrandım galiba, çoktan çıktılar kışlıklar meydana:)

sevgilerle