27 Ocak 2014

Onun Gibi Olmak 4 : Olivia Polermo

Merhaba,
Yeni bir onun gibi olmak yazısı ile karşınızdayım :)
Bu seferki konuğumuz 28 Şubat 1986 doğumlu Olivia Polermo.
Stiline hayran olduğumuz yeni nesil kadınlardan biri Olivia.
Hem model, hem oyuncu.
Ve el attığı her işi de gayet becerebilen biri.


Gelelim stilinden karelere..
Önce kırmızı halıda tercih ettiklerine bakalım;
Kendisi botunun ve fiziğinin hakkını vererek en cüretkar, en iddaalı parçaları giymekten çekinmeyen biri olduğundan leopar ve özellikle dore en çok tercih ettikleri.

Doreyi kesinlikle bu kadar tercih eden başka biri daha tanımıyorum :)
Ama kendisine yakıştırdığı zamanlarda var.
Ama ben hem aksesuar, hem kıyafet olarak bu kadar abartılı giyilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Mesela altta ortadaki şrotlu takımını hiiç sevmedim.





Vee siyah.. Neyseki dore sevgisinin yanında büyük bir siyah sever olmadı stilini kurtarıyor bence.
Ona siyah oldukça çok yakışıyor.



Siyahı beyazla kombinlemeyi bizim gibi o da seviyor ve onun stilinde en dikkat çekici noktalardan biri de çok fazla topuklu sevmemesi.





Günlük stiline göz atarsak babetleri ne kadar sevdiğini görebilirsiniz.
Ayrıca günlük yaşamda bile bence oldukça şık.





Ee hep güzel kombinlere yer vermek olmazi biraz da kıskançlık yapalım.
Bakar mısınız maksi eteklerle olan kombinlerine.
Tamamen çuvallamış!



Makyaj ve saç konusunda gördüğünüz gibi yerine göre stilini belirlemeyi çok beceriyor.
Aksesuar olarak ise gözlükler bir numaralı  tercihi :)



Ve sokak hallerinden bir kaçı.. O yırtık pantolonunu pek sevdiği belli.
Daha buraya koymadığım sayıca fazla kombini var o pantolonla :)



Siz Olivia Polermo stilini seviyor musunuz?
Benim gibi eleştirdiğiniz noktaları oluyor mu?
**
Daha önceki onun gibi olmak yazılarına göz atmak isterseniz;
*
Öperim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben bu kadinin gunluk hayaytaki kombinlerini kesinlikle cok daha fazla seviyorm cok zarif:)