27 Ocak 2014

Düğün Hazırlıkları Dosyası: Mobilya Seçimimiz

Merhaba,
Öncelikle söyleyeyim hazırlık dönemi gibi uzun ve bol görselli bir yazı bu :)
Düğün hazırlıkları döneminde son safhalara gelmiş bulunmaktayız.
Evimiz neredeyse tümden tamamlandı.
Ama bu dönemde en zorlandığımız şey (aslında zorlandığım) mobilya seçimiydi.
İlk önce country olmasını isteyen ben sonra avangard olmasına karar verdim.
*
Sonra başladık mobilya aramaya. Gerçekten çok zor bir dönem.
Ve nişandan sonraki dönemde sevgilim haftasonları da çalışmak durumunda kaldı.
Bu dönemde ikimizde oldukça zorlandık.
*
Ve ben başladım internette dolanmaya her zamanki gibi.
Ee mobilya diyince İnegöl'deki mobilyacıları araştırmaya başladık.
Ve Markamobi sitesini buldum.
Mobilyalarına bayıldım. Aşağıdaki Lena yemek odası ve yatak odası hayallerimi süsleyen iki takımdı.
Ve daha sonra İstanbul'daki mobilyacıları gezdik falan ama yok benim aklımdan bu takımlar çıkmadı.
Ve güzeller güzeli pembiş chester koltuk modelini de görünce tamam dedim bu mobilyacıdan alacağız biz mobilyalarımızı.
Ve koyulduk yola.





Yatak odasını aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.
http://www.markamobi.com/asp/product/487/Lena-Yatak-Odasi
Ayrıca sitelerinde ayrıntılı olarak videolar ile de görüntüleyebiliyorsunuz.

Yemek Odasını aşağıdaki linkten detaylı olarak görebilirsiniz;
http://www.markamobi.com/asp/product/488/Lena-Yemek-Odasi



Yemek odasının sandalyelerini aşağıdaki sandalye modeli ile değiştirdik.
Sandalyeyi aşağıdaki linkten görebilirsiniz;
http://www.markamobi.com/asp/product/1546/lena-sandalye

Ve çok beğendiğim Chester model koltuklar;
http://www.markamobi.com/asp/product/1181/Uhdelux-Somon-Koltuk-Takimi



**
İnegöl yolları oldukça soğuktu :)
Ve gittiğimde kendimi bir mobilya cennetinde görünce aşağıdaki fotoğrafları çekebildim.


Gittiğimde chester koltukların onlarca rengi vardı.
Bu rengini beğendim en çok.


Aklımı çelmeye çalışan diğer bir koltuk takımı da bu oldu.
Ama ben chesterdan vazgeçmedim tabi ki :)



Ve görünce aşık olduğum, beni klasik orta sehpalardan kurtaracağına inandığım orta puf..
**
İnegöl'e vardığımızda Markamobi'nin sahibi Naci Bey bizi indiğimiz yerden araba ile aldırttı.
Ve inanın o dönemde onlarca mobilyacı gezmeme rağmen bu kadar ilgili bir mobilyacı görmedim.
Naci Bey ve bizimle ilgilenen Aysun Hanım'a buradan teşekkür ederim.
Kendilerine 1 saatlik sürede sanırım 100'lerce soru sormuşumdur.
Ve hiç bıkmadan usanmadan sorularıma yanıt verdiler.
Ve aşağıdaki karteladan renklerimizi beğenip siparişlerimizi verdik.
Renk süpriz.
Bir sonraki yazımda da evimize geçen haftasonu teslim edilen mobilyalarımızın fotoğraflarını ekleyeceğim.
:)
Sevgiler..

5 yorum:

ARMİNA dedi ki...

Fikrimce mükemmel bir seçim olmuş gerçekten.Chester koltuklarını çok seviyorum.Çok şık ve gösterişli.Benimde bu sene düğünüm olacak ve iyi bir fikir oldu, teşekkürler.. güle güle kullan ;)
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

çok güzel seçim olmuş tebrik ederim. evdeki duruşlarını da merak ediyoruz mobilyalarınızın.

Unknown dedi ki...

Seçimler çok güzel, eminim çok yakışmış ve güzel olmuştur :) Evinizdeki hallerini görmek için sabırsızlandım (: güle güle kullanın :))

mor yastık dedi ki...

hepsi o kadar güzel olmuş ki güle güle kullanın... yaza düğünü olacak ben şuan aynı telaş içerisindeyim hala arayışlardayım:(

sakLı bahçem :) dedi ki...

Hayirli olsun canim :)