05 Şubat 2014

Çeyiz Alışverişlerine Devam

Yeni ev dekore etmek, baştan hayallerinin evini hazırlamak çok zormuş.
Herşeyin hayal ettiğin gibi olmasını istiyorsun ama bir yerde dönüp baktığında daha listenin yarısının bile bitmemiş olduğunu görüyorsun.
Ama biz çok şükür eksikler listesinin sonuna doğru gelmek üzereyiz.
Herkes artık eviniz hazır düğün tarihi ne zaman diye sormaya başladı ama biz kafamıza göre hala ''belli bir tarih yok'' diye cevap veriyoruz herkese.
Nişan tarihimiz gibi bir anda karar vereceğiz biliyorum. Bizim herşeyimiz bir anda oldu bu zamana kadar.
İkimizin herşey aynı anda içinden geldi.. Aynı anda, ansızın birbirimizi sevmemiz gibi :)
Herneyse duygusala bağlamadan önce son zamanlarda aldıklarıma göz gezdirelim biraz.
(Aslında o kadar çok şey alıyorum ki ama annem sağolsun hemen paketleyip kaldırıyor :) )


Yemek takımlarımı almakta aslında geç bile kaldım sayılır.
Ama karar verme noktasında çok zorluk çektim.
Aslında daha önce de sizlere bembeyaz mı yoksa çiçekli bir takım mı daha iyi olur diye sorup, beyaz yemek takımının daha kullanışlı olduğunu öğrenmiştim.
Ama içimdeki çiçek sevgisine ve mobilyalarımın pembiş olmasını göz önüne alarak bu yemek takımında karar kıldım.
Karaca marka kendisi.
Evimde misafirlerime bu tabaklar ile masa sunumları hazırlamayı iple çekiyorum :)


Suplalarımı pembe renk aldım. Annemin kaldırdığı yeri bulursam sizinle paylaşırım :)


Ve çelik tencere setim.
Aslında seramik tencere setim vardı ama fiyatı ve setin içerisinde güzel bir düdüklü tencerenin yer alması nedeni ile çeyizimde yerini aldı.
Markası Emsan.

Setin içerisinde 4 değişik boy tencere, bir düdüklü tencere, bir çaydanlık ve cezve seti var.


Ve misafir terlikleri koleksiyonuma eklenen terliklerden biri.
Her rengini aldım :)
Penti'den..


Ve bir English Home hastası olarak English home'a yaptığım haftalık ziyaretler sonucunda çeyizime eklenenler.
3'lü saksıları mutfağımda çatak, bıçak ve kaşıklarımı koymak için kullanmayı düşünüyorum.
Aslı serinin birde tepsi setini aldım.
Onunla beraber mutfağımda güzel bir köşe oluşturacaklar :)
English Home'da bugün kargo bedava var.
Bence göz atın. 

Çiçekli pvc amerikan servislerimi ise gezerken bir züccaciyecide buldum.
Harikalar.
**
Şimdilik bu kadar :)

4 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Bende artık bu alışverişe başlamak istiyorum şu zaman geçse birşeyler netleşsede :))))))))))))) çok güzel şeyler çok güzel günlerde kullanın :)

Nebihan Akça dedi ki...

Güle güle kullanırsın İnşallah :) Ben de seramik tencere derdindeyim karar vermek ne kadar zor :(

magbel dedi ki...

tabakların desenine bayıldım :)

ARMİNA dedi ki...

iyi günlerde kullan. güzel seçim olmuş.sevgiler...