11 Şubat 2014

Şubat-Mart WishList/Bunları İstiyorum :)

Bahar havası yavaş yavaş gelmişken bende bu baharda bunları istiyorum demek istiyorum.
Bayıldım elbiseye bayıldım..
Kesinlikle bir düğünü, özel bir günü olanlar alıp kullanmalı bence.
Elbise: Choies

Ayrıca bu trenchcoat tam da hayalimdeki gibi.
Trenchcoat: Choies



Kedili olan her şeye bayıldığımı söylemedim mi yoksa?
Kedili Gömlek; Choies
Kedili Elbise: Choies 



Bu peplum ve ilginç sweatshirtlere bayıldım.
Bu sene ne kadar da çeşitli sweatler var değil mi?
Peplum sweat: Choies
İskeletor sweat: Choies
Bandanalı sweat: Choies

Bu tipsiz kadının eşlik ettiği elbise fikri ile çok hoşuma gitti.
Çok orjinal bir elbise değil mi?
Elbise: Choies


Ve kesinlikle bir adet dolabınıza eklemeniz gereken ikili takımlar.
Ben beyaz olanına bayıldım.
Yazın bronzlaştıktan sonra bu takımı giydiğinizi hayal edin..
Off yaz gelsin dedirtti bana..
Siyah beyaz takım: Choies
Beyaz takım: Choies


Sizin ilkbaharda almak istediğiniz şeyler var mı?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlk resimdeki elbiseye bayıldım :)