14 Nisan 2014

Artık 24 oldum..

10.04.2014 benim doğum günümdü..
Sevdiğim insanlarla beraber, sağlıklı, mutlu ve huzurluydum.
Yeni yaşımda hayatımda çok büyük değişiklikler olacak.
23 Ağustos 2014 tarihinde evleniyorum.
Yeni evimde yaşamaya başlayacağım.
Yeni bir hayatım olacak...
24 tane gül göndermiş sevgilim bana..
Artık 25'e doğru yol almaya başladım..
Artık daha sevecen, daha çocuksu, daha güvenli..
**
Büyük planlarım yok, çünkü öğrendim ki hayat planlar yaparak devam etmiyor.
Yaşadığım andan büyük mutluluklar çıkarmaya çalışıyorum..
**
Size de aynısını öneririm.


Bu canım arkadaşımın yapmış olduğu milföy pastam. Şirinler ofis masamdan :)

Ve sevgilimin süprizleri.. Onun gülleri de masamın diğer yanını süslüyor.
Güllerime, gülen yüzlerimizden oluşan yapboza bayıldım..
*
Hayat hep güzelliklerle gelsin..
Hepimiz için.
*
Sevgiler..

1 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Musmutlu yillar diliyoruuuum , onerini kaptim bencede oyle yapmali ve yeni yas yeni ev yeni hayat apayri guzellikler getirsin sana , mutluluktan gulucukler yerlessin yuzune ve ne diliyorsan seni bekletmeden olsun :-) dogum gunun kutlu olsuuun :-)