15 Nisan 2014

İlkbaharda Dolabınıza Eklemeniz Gerekenler

Bu ilkbaharda dolabımızda neler yer almalı?
Kombinlerden yola çıkarak kısa kısa özetlerim.
Hepsini bende dolabıma istiyorum!

Elbiseye de ayrı bayıldım ama bu türbanlardan istiyorum.

Kedi desenli olan herşeye bir zaafım olduğu doğru ve beni tanıyan herkes bunu bilir.
Bu elbise tam benlik.


Bu sezon tulumlar oldukça popüler biliyorsunuz.
Mezuniyet ve özel gecelerde bu tarz tulumları tercih edebilirsiniz.
Ben taşlarına, kesimine bayıldım.


Bu eteğin kesimi, duruşu harika değil mi?
Çok tarz görünüyor.

Midi etekler hiç olmadığı kadar çok karşımıza çıkıyor.
Ve ben ince bedenlerde bu eteğe bayılıyorum.
Kızımızda ne güzel bir kombin yapmış.
Bu etek iş günleri için tam bir kurtarıcı olabilir.

Ve cut out modası!
Pantolona bayıldımmm!
Duruşu, kombinlenişi harika olmuş.
Kesinlikle bu tarz bir pantolon edinilmeli.

Sevgili ile buluşmaya giderken giyilebilecek bir midi etek, çok romantik değil mi?

Yazın kurtarıcısı olabilecek basic bir elbise.
Şık kolyeler ile gideceğiniz yere uygun hale getirebilirsiniz.

Yılın diğer bir trendi tafta midi etekler.
Kombin çok şık.

İlkbahardaki bu sıcak mı soğuk mu olduğu belli olmayan havaları için kısa sweatshirtler.
Kendilerinden birkaç tane dolabınıza eklemelisiniz.
Bu tarz kalem etekler ile harika kombinle çıkartabilirsiniz.

Tabi ki ilkbahar denince trenchcoat favorisini belirlemeden olmaz.
Bu trenchcoatın rengini,kesimini çok sevdim.

Vintage elbiseleri çok seviyorum.
Bu elbisenin rengi ve desenleri de çok hoşuma gitti.

1 yorum:

Mert dedi ki...

Çok güzel kıyafetler! :)

Yeni keşfettim burayı, ben de beklerim... :)