23 Şubat 2015

2015 Oscar'ın Kötüleri ve Çok Kötüleri

Merhaba,
Oscar'ın şıklarını yazdıktan sonra şimdi de kimler kötülerden onlara bakalım.
En kötü diyince aklımıza ilk gelen isim elbetteki Lady Gaga..
O ne yaa demek istiyorum.
Hangi insan evladı bulaşık eldiveni ile galaya gelebilir ki?
Tabi ki Lady Gaga!
Alaia elbisesi ve bulaşık eldiveni ile çok kötü.

America Ferrera Jenny Packham elbisesi ile kötü olanlardan. Göğsündeki tül ve astar detayı çok mahalle arası terzilerinin elinden çıkmış gibi.

Chloe Grace Moretz Miu Miu elbisesi ile çok kötü.

Julianne Moore'u da Chanel elbisesi ile beğenmedim.
Hatlarını tümden kaybetmiş gibi görünüyor.



Keira Knightley'i görünce hamile mi dedim? Ve hamile olduğunu öğrendim. Baya uzak kalmışım haberlerden :) 
Valentino Couture elbisesine ise bayıldım. Bu elbiseyi herkes dolabında ister bence :)


Lorelei Linklater Gabriela Cadena elbisesini makyajı ile batırmış.

Nicole Kidman Louis Vuitton elbisesi ile çok kötü görünüyor.
Zaten bembeyazsın o renk bir elbiseye ne gerek var?
Kırmızı şerit ise çok avam hale getirmiş.

Solange Knowles Christian Siriano tasarımını anca bu kadar kötü yorumlayabilirdi.
Bu ne kapalılık. Bu ne hal?
Kötüsünüz kızlar.

Zendaya Coleman güzelim Vivienne Westwood elbiseyi o saçları ile ne hale getirmiş.
Çanta bileklik ve saçlar yüzünden kötü..


Felicity Jones Alexander McQueen elbisesi ile olmamış.
O nasıl bir şişman görünmek, altı kaval üstü Şişhane mi derler.
İşte tam öyle. 
**
Ve kırmızı halının kötüleri ile bir Oscar daha biter.
İyileri görmek için; TIK

4 yorum:

Esra dedi ki...

Keira hamile ondan öyle durmuş o güzelim elbise. Diğerlerine ise kesinlikle katılıyorum facia resmen hepsi!

Junkhead dedi ki...

Keira hamileymiş :)) Elbiseyi sevmedim ama bence ona yakışmış,şirin olmuş.Linklater'ın da biraz farklı bir tarzı olduğu için elbise de olabildiğince ilginç.

Adsız dedi ki...

Keira Knightley hamile zaten

Unknown dedi ki...

Kızlar evet hamileymiş :) Bende yazıyı düzenledim hemen.

yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim.

Sevgiler..